Beantwoord

Iets onder beeldscherm van Samsung Galaxy S7

• 25 mei 2017
  • 3 reacties
  • 1081 Bekeken

Er zit opeens een luchtbel onder het scherm van mijn Galaxy S7, dit probleem is hier al eerder besproken zag ik. Ik heb het op precies dezelfde plek. Volgens het winkelpersoneel zouden de onderzoekskosten voor mezelf zijn, maar ik heb deze telefoon nog niet eens een maand! Aankoopdatum 26 april.
Volgens de comments onder het bericht met hetzelfde probleem blijkt dat het gaat om lijmloslating van het scherm! Dat zal dus betekenen dat de telefoon niet meer spatwatetdicht is en ik moet er nog minimaal 2 jaar mee doen...

Ik zie graag een betere oplossing voor mijn probleem.

Groeten,
Nathalie
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2017, 13:19

Hey Nathalie,

Zonde dat er een bubbel onder jouw scherm zit! :S

Jouw toestel zal in dit geval toch ter reparatie opgestuurd moeten worden, aangezien het niet iets is wat je zelf thuis kunt oplossen. Ik denk alleen dat er wat verwarring is ontstaan over die kosten van de reparatie. Het is namelijk zo dat reparaties onder de garantie gewoon gerepareerd worden, daar hoef je dan ook geen onderzoekskosten voor te betalen. Is het nou echter zo dat de schade niet onder de garantie gerepareerd wordt, dan krijg je een prijsopgave. Als je hier dan niet akkoord mee gaat, krijg je het toestel ongerepareerd terug en dán betaal je alleen de onderzoekskosten. Hopelijk brengt dit in ieder geval wat helderheid over de reparatie? 🙂

Je kunt overigens ook nog, als je in de gelegenheid bent, langs een Samsung Service Locatie. Zij kunnen je dan misschien daar direct van advies voorzien en als jouw toestel dan ter reparatie moet, dan kunnen ze die ook direct in de winkel voor je opsturen.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt of als wij ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Kan je de URL aangeven van eerdere bericht waar jij aan refereerd?
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/iets-onder-mn-galaxy-s7-scherm-268835
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nathalie,

Zonde dat er een bubbel onder jouw scherm zit! :S

Jouw toestel zal in dit geval toch ter reparatie opgestuurd moeten worden, aangezien het niet iets is wat je zelf thuis kunt oplossen. Ik denk alleen dat er wat verwarring is ontstaan over die kosten van de reparatie. Het is namelijk zo dat reparaties onder de garantie gewoon gerepareerd worden, daar hoef je dan ook geen onderzoekskosten voor te betalen. Is het nou echter zo dat de schade niet onder de garantie gerepareerd wordt, dan krijg je een prijsopgave. Als je hier dan niet akkoord mee gaat, krijg je het toestel ongerepareerd terug en dán betaal je alleen de onderzoekskosten. Hopelijk brengt dit in ieder geval wat helderheid over de reparatie? 🙂

Je kunt overigens ook nog, als je in de gelegenheid bent, langs een Samsung Service Locatie. Zij kunnen je dan misschien daar direct van advies voorzien en als jouw toestel dan ter reparatie moet, dan kunnen ze die ook direct in de winkel voor je opsturen.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt of als wij ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer