Beantwoord

Ik kan de T-mobile app niet opstarten op mijn Samsung telefoon

Als ik de app opstart. Ga ik automatisch naar de website van Tmobile. Maar ik kan dan niet inloggen met mijn inloggegevens terwijl ik zeker weet dat ze goed zijn. Als ik ik rechstreeks op de website inlog gaat het wek goed. Echter de app kan ik niet gebruiken. Dit was eerst wel het geval.
icon

Beste antwoord door Hajar 28 oktober 2018, 13:58

Hi Guppie1,

Wat vreemd zeg. Van welk toestel maak jij gebruik? Welke versie van de app staat er momenteel op? Is je toestel voorzien van de laatste software update? Geef je mij toestemming om je account te verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken? Vaak is dit de oplossing en zo niet dan gaan we samen op zoek naar de juiste oplossing!

Ik hoor graag van je!

Bedankt seccie voor het meedenken. 🙂

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Guppie1

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van de T-Mobile app.
Je schrijft dat je wel kan inloggen via de website. Zou je voor mij eens willen proberen om de volgende stappen uit te voeren?

- Verwijder de applicatie van je toestel
- Herstart je telefoon
- Download de applicatie (opnieuw) uit de Google Play Store
- Installeer en probeer vervolgens opnieuw in te loggen.

Ik hoor graag van je!
heb ik geprobeerd maar ik krijg wederom de melding :

'Sorry! Er gaat iets mis..." van T-mobile. Ga naar de Home Page.
Reputatie 5
Badge +6
@Guppie1 bedankt voor je snelle terugkoppeling.
Normaal gesproken zouden bovenstaande stappen (in de meeste gevallen) voldoende moeten zijn om je weer op weg te helpen, maar ik vrees dat we even de input / reactie van de T-Mobile moderators moeten afwachten. Zij kunnen namelijk bij klantgegevens en accountinstellingen. Dat zijn instellingen en informatie waar ik als mede-klant geen toegang tot heb.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Guppie1,

Wat vreemd zeg. Van welk toestel maak jij gebruik? Welke versie van de app staat er momenteel op? Is je toestel voorzien van de laatste software update? Geef je mij toestemming om je account te verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken? Vaak is dit de oplossing en zo niet dan gaan we samen op zoek naar de juiste oplossing!

Ik hoor graag van je!

Bedankt seccie voor het meedenken. 🙂
Ik heb een samsung s8 met alle de nieuwste updates ook voor de app. Als de account verwijderen de enigste optie is. Dan graag. Dan maak ik wel een nieuwe aan. Ik hoor graag van T mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Guppie,

Ik heb je account verwijderd je kan nu een nieuwe maken. Ben benieuwd of het nu wel werkt. Zo niet, dan gaan we gelijk op zoek naar een andere oplossing!
Het is gelukt. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Guppie,

Super om te horen! Graag gedaan! 🙂

Reageer