Beantwoord

Ik ontvang geen notificaties meer

  • 22 maart 2017
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Op mijn Samsung galaxy s7 ontvang ik geen notificaties meer. Wel hoor ik het geluidje, maar krijg geen melding meer. Dit geldt voor alle apps. Ook doet het dropdown menu het niet meer. Terug naar fabrieksinstellingen heb ik al geprobeerd. Wat kan ik doen om dit weer terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door David 23 maart 2017, 15:45

Hey Niki,

Dat klinkt niet best zeg, ik begrijp uit de interactie met mijn collega dat dit sinds een update in januari is?

Je geeft aan dat je al eens een fabrieksreset hebt geprobeerd, heb je toen ook getest zonder de back-up terug te plaatsen? Zou je anders het toestel eens in veilige modus kunnen opstarten? Op deze pagina vind je hier instructies voor. Op deze manier kun je testen of het misschien een corrupte app is die dit voorkomt.

Je kunt anders ook nog langs een Samsung Service punt gaan om te kijken of zij het probleem direct herkennen. Zij kunnen je dan direct helpen met het oplossen van het probleem of bij het aanmelden van een reparatie. Mocht je daar niet voor in de gelegenheid zijn, dan kun je het toestel ook direct via ons ter reparatie aanbieden.

Laat je weten of het probleem opgelost is? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Niki,

Dat klinkt niet best zeg, ik begrijp uit de interactie met mijn collega dat dit sinds een update in januari is?

Je geeft aan dat je al eens een fabrieksreset hebt geprobeerd, heb je toen ook getest zonder de back-up terug te plaatsen? Zou je anders het toestel eens in veilige modus kunnen opstarten? Op deze pagina vind je hier instructies voor. Op deze manier kun je testen of het misschien een corrupte app is die dit voorkomt.

Je kunt anders ook nog langs een Samsung Service punt gaan om te kijken of zij het probleem direct herkennen. Zij kunnen je dan direct helpen met het oplossen van het probleem of bij het aanmelden van een reparatie. Mocht je daar niet voor in de gelegenheid zijn, dan kun je het toestel ook direct via ons ter reparatie aanbieden.

Laat je weten of het probleem opgelost is? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! 🙂
Ik kan overigens ook de openstaande apps niet weergeven via de knop links van de thuisknop

Reageer