Beantwoord

[Info] De Samsung Galaxy S8 & Samsung Galaxy S8+ zijn aangekondigd!

• 27 maart 2017
  • 44 reacties
  • 11542 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 3927 reacties
Jaaaa, de nieuwe Samsung is officieel aangekondigd! 😃 Het nieuwe toestel gaat de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ heten!

Je kunt voor dit nieuwe toestel direct een pre-order bij ons plaatsen! Check onze deals via deze pagina en plaats gelijk jouw pre-order! Heb je de aankondiging van Samsung via de livestream gekeken? Wat vind je van het nieuwe toestel? Welke features vind je helemaal super? En natuurlijk is uiteindelijk de vraag: ga jij de Samsung Galaxy S8 kopen? :D

Deel in dit topic jouw mening!

In dit topic vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel 'm dan in dit topic.
icon

Beste antwoord door Thalina 29 maart 2017, 18:06

Vanaf wanneer zijn de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ bij T-Mobile te koop?
Je kunt de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ vanaf nu bij ons bestellen. Je kunt dit doen door een pre-order te plaatsen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
In welke kleuren kan ik de Samsung Galaxy S8 of S8+ bestellen?
Je kunt de Samsung Galaxy S8 of S8+ bestellen in de kleuren Midnight Black, Orchid Grey en Artic Silver.
Wanneer wordt mijn Samsung Galaxy S8 of S8+ geleverd?
Heb je een pre-order geplaatst? Dan ontvang je op het moment dat jouw toestel leverbaar is een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken als je hebt gekozen voor bezorging. Als je hebt gekozen voor het ophalen van jouw toestel in de T-Mobile Shop word je gebeld door de T-Mobile Shop zodra jouw toestel klaar ligt. In dit topic vind je de levertijden van de Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Door de drukte kan het even duren voordat je jouw bevestigingsmail ontvangt. Je ontvangt de e-mail in ieder geval binnen 48 uur nadat je een pre-order hebt geplaatst. Goed om rekening mee te houden: dit is niet de e-mail die je van het AMP ontvangt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat om de bevestiging van je bestelling. Heb je deze bevestigingse-mail na 48 uur niet ontvangen? Controleer dan eerst even jouw spambox. Staat de e-mail daar niet in? Laat dan even een bericht achter in dit topic (zorg ervoor dat je bent ingelogd met My T-Mobile op het forum, dan kunnen we jouw gegevens gelijk bekijken), dan kijken we met je mee!
Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Op My T-Mobile zie ik nu dat de startdatum van mijn verlenging veel later is. Hoe kan dat?
Geen zorgen: zodra je jouw nieuwe toestel in handen hebt sluit de startdatum netjes aan op jouw huidige contract. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw Samsung Galaxy S8 of S8+ in ontvangst hebt genomen, wordt de startdatum automatisch aangepast.
Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Vanaf wanneer zijn de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ bij T-Mobile te koop?
Je kunt de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ vanaf nu bij ons bestellen. Je kunt dit doen door een pre-order te plaatsen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
In welke kleuren kan ik de Samsung Galaxy S8 of S8+ bestellen?
Je kunt de Samsung Galaxy S8 of S8+ bestellen in de kleuren Midnight Black, Orchid Grey en Artic Silver.
Wanneer wordt mijn Samsung Galaxy S8 of S8+ geleverd?
Heb je een pre-order geplaatst? Dan ontvang je op het moment dat jouw toestel leverbaar is een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken als je hebt gekozen voor bezorging. Als je hebt gekozen voor het ophalen van jouw toestel in de T-Mobile Shop word je gebeld door de T-Mobile Shop zodra jouw toestel klaar ligt. In dit topic vind je de levertijden van de Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Door de drukte kan het even duren voordat je jouw bevestigingsmail ontvangt. Je ontvangt de e-mail in ieder geval binnen 48 uur nadat je een pre-order hebt geplaatst. Goed om rekening mee te houden: dit is niet de e-mail die je van het AMP ontvangt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat om de bevestiging van je bestelling. Heb je deze bevestigingse-mail na 48 uur niet ontvangen? Controleer dan eerst even jouw spambox. Staat de e-mail daar niet in? Laat dan even een bericht achter in dit topic (zorg ervoor dat je bent ingelogd met My T-Mobile op het forum, dan kunnen we jouw gegevens gelijk bekijken), dan kijken we met je mee!
Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Op My T-Mobile zie ik nu dat de startdatum van mijn verlenging veel later is. Hoe kan dat?
Geen zorgen: zodra je jouw nieuwe toestel in handen hebt sluit de startdatum netjes aan op jouw huidige contract. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw Samsung Galaxy S8 of S8+ in ontvangst hebt genomen, wordt de startdatum automatisch aangepast.
Reputatie 3
Worden deze S8 / S8+ als branded beschikbaar gesteld door TMobile? Liever de unbranded natuurlijk :-)

(hetzij soft-branded of hard branded: TMobile logo in de boot animation scherm noem ik soft branding, TMobile logo op de achterkant van het toestel noem ik hard branding)
Reputatie 4
Badge +6
Ik mag pas verlengen volgend jaar 😭
Reputatie 7
Badge +9
Worden deze S8 / S8+ als branded beschikbaar gesteld door TMobile? Liever de unbranded natuurlijk :-)

(hetzij soft-branded of hard branded: TMobile logo in de boot animation scherm noem ik soft branding, TMobile logo op de achterkant van het toestel noem ik hard branding)

Hard Branding, in al zijn vormen, is al sinds 2011 verboden in de EU.

De S8 en S8+ krijgen hoogstwaarschijnlijk ook de FOC versie van branding. Namelijk: Je koopt een zogenaamd 'unbranded' toestel bij T-Mobile, en zodra je de T-Mobile SIM erin stopt, wordt je complete toestel gereset en wordt de (soft) branding toegepast.

Dat wordt klanten van tevoren niet verteld in de winkel, staat niet op de doos, en 9 van de 10 keer krijgt men ook de waarschuwing of bevestigingsmelding niet, hij wordt gewoon meteen gewist.

Bij deze dus de waarschuwing aan iedereen:
EERST DE SIM ERIN, DAARNA PAS INSTELLEN!
Reputatie 7
Badge +9
De officiële Samsung cases zijn ook bekend. Een foto zegt meer dan duizend woorden...

Ontwerpen ze zo'n classy body voor de S8... En dan die dingen als case. Dafuq?

http://www.androidpolice.com/2017/03/29/samsungs-2piece-cover-hideous-terrible-oem-case-ive-ever-seen-life/
Komt er dit jaar weer een launch event op de Lijnbaan met bijbehorende super aanbieding?
Reputatie 1
@ShadowLea Hier moest ik hard om lachen! Maar inderdaad wat een spuuglelijke case! Mag toch aannemen dat er binnenkort wel degelijke covers op de markt komen. Een sterke flip wallet heeft mijn voorkeur. We gaan het zien!
Die covers zien er niet uit, hopelijk brengen ze ook nog 'normale' covers uit.
Toestel zelf ziet er tof uit, echter heb ik nu een S7 edge en de wijzigingen zijn te minimaal om een nieuwe te willen.
Daarnaast ben ik erg benieuwd wat die batterij gaat doen.
En het valt me vies tegen dat ze hier niks extra's doen in Nederland voor de preorders, beetje nonargument dat mensen hem eerder krijgen dan de release. Draai het eerder om, de release is de 18e en in de winkel ligt deze een week later, doe er dan op z'n minst een gearvr bij ofzo, maar daar kan T-Mobile niks aan doen.
Komt er dit jaar een Blue Carpet Event in Limburg?
Ik kan vanaf 23 april verlengen. Dus nog even wachten totdat ik de S8 kan aanschaffen 😍
Niet echt 8 dagen eerder dus?!? Want dat zou de 13e zijn. Samsung.nl zegt dat de reguliere verkoop de 20e begint 🤔 Dus 0 voordeel van de pre-order. Zou wel leuk zijn als hij eerder komt of er wat leuks bij zit.
Reputatie 7
Badge +20
😃 Ja, die hoesjes... Het moet je smaak zijn natuurlijk! 😉

Ik zie ook dat er wat vragen zijn over extraatjes en acties, maar daar hebben wij verder geen inzicht in. Zoals het er nu op lijkt zijn er geen extra cadeautjes bij de S8 (+), alhoewel een nieuwe telefoon natuurlijk altijd een cadeau is! Als er echter wél acties komen kun je er op vertrouwen dat we dat gelijk in dit topic laten weten!

Zijn er al mensen hier die de Samsung Galaxy S8 (+) hebben besteld? 🙂
Reputatie 3
@ShadowLea : ach of course, de handige FoC. Okee, duidelijk: SIM erin, FoC z'n gang laten doen, en even (opnieuw) flashen met de ROM van Samsung, en dan pas instellen naar eigen smaak --TMobile blij, Samsung blij, klant blij, zit nog in de garantie, en toch geen branding :-)

en de case: gemaakt voor de zomer, two pieces bikini =))
@ShadowLea sorry hoor maar nogmaals voor mij als leek.. toestel is besteld en als ik hem binnen heb hoe zorg ik er dan voor dat de t-mobile branding niet wordt geïnstalleerd ? Alvast bedankt
Reputatie 3
Niet echt 8 dagen eerder dus?!? Want dat zou de 13e zijn. Samsung.nl zegt dat de reguliere verkoop de 20e begint 🤔 Dus 0 voordeel van de pre-order. Zou wel leuk zijn als hij eerder komt of er wat leuks bij zit.

ik dacht ook hetzelfde, maar het blijkt dat US release is op 21 April, en de rest van de wereld (waaronder UK en NL) is pas op 28 April 😢
Reputatie 2
Helaas alleen wat er in de box zit, een aantal converter adapters (micro-usb naar type C) Een stel boekjes, AKG in-ears, Een oplader en je Galaxy s8(+) natuurlijk. Er komen wel mooie casings voor hoor! Het teleurstellende is dat in tegenstelling tot amerika bijvoorbeeld geen GearVR in de Pre-order krijgen. Dat is hun extra voordeeltje 🙂
Jullie geven hier aan dat je vanaf 18 april bericht krijgt van de koerier, maar in mijn SMS bevestiging staat vanaf de 20ste, wat is het nu?
Reputatie 7
Badge +9
@ShadowLea sorry hoor maar nogmaals voor mij als leek.. toestel is besteld en als ik hem binnen heb hoe zorg ik er dan voor dat de t-mobile branding niet wordt geïnstalleerd ? Alvast bedankt

Op dit moment kan ik dat ook niet met zekerheid zeggen. We zien ineens mensen met een unbranded toestel van andere providers de Branding krijgen na een overstap. Als dat inderdaad het geval is, is de enige optie een buitenlands toestel, of buitenlandse firmware.
Reputatie 6
Badge +17
@Pradadevil07,

Wat leuk dat je de Samsung S8 hebt besteld! 🙂 Begrijpelijk dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. We noemen in dit topic 'vanaf 18 april', omdat het een algemeen topic is voor alle klanten die de S8 hebben besteld. In de sms kan dit per klant afgestemd worden. We kijken hiervoor naar de capaciteit van AMP (koeriersbedrijf die de toestellen thuis bezorgd). In het begin hadden ze natuurlijk nog genoeg plekken voor de eerste dag om te bezorgen. Maar als zij aan hun maximale capaciteit zitten voor een dag, passen we de datum aan in de sms die we naar klanten sturen die net een pre-order hebben geplaatst. Dit doen wij uiteraard om teleurstellingen te voorkomen. Maar de 20ste is natuurlijk nog steeds fijn op tijd gelukkig.
Maar goed dat je het aangeeft! Om meer verwarring te voorkomen heb ik de datum in dit topic weggehaald. Je kunt ook naar het levertijdentopic voor de S8 kijken voor meer informatie over wanneer jouw toestel leverbaar is.

Nog een paar dagen wachten en dan kun je gaan genieten van jouw S8! 🙂 Alvast veel plezier ermee!
Komt er ook dit jaar weer een soort blue carpet event met leuke acties?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tris,

Ik heb jouw vraag even verhuisd naar het algemene topic hierover, zo houden we het forum overzichtelijk 🙂 Leuk dat je interesse hebt in de nieuwe Samsung Galaxy S8! Weet je al of je voor de S8 of de S8+ gaat en welke kleur? Op dit moment is er nog niets bekend over een eventueel blue carpet event. Als hier eventueel meer informatie over bekend wordt, dan laten we dat uiteraard in dit topic weten.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Hoi Thalina bedankt voor je reactie ik ga denk ik voor de s8+ ik kijk namlijk best vaak series dan is een groter scherm wel fijn. En denk dat ik toch voor de zwarte kleur ga
Reputatie 6
Badge +17
Hi Tris,

Dan is de S8+ inderdaad een goede uitkomst! 🙂 En de zwarte variant is inderdaad erg mooi! Succes met de definitieve keuze maken! Laat je tegen de tijd dat je 'm hebt weten hoe de S8+ bevalt?
Hii,

Wordt er dit jaar weer een actie evenement gehouden bij de lijnbaan shop ?
Reputatie 2
Badge
Helaas alleen wat er in de box zit, een aantal converter adapters (micro-usb naar type C) Een stel boekjes, AKG in-ears, Een oplader en je Galaxy s8(+) natuurlijk. Er komen wel mooie casings voor hoor! Het teleurstellende is dat in tegenstelling tot amerika bijvoorbeeld geen GearVR in de Pre-order krijgen. Dat is hun extra voordeeltje :)

I also wanted to say that this year Samsung give nothing extra for pre-orders in NL. In Poland you get 1 year extra warranty (so 3 in total), in the first year reparation of broken screen for free and Vip service (so picking up broken phone within 2 hours, fast service and replacement phone on request). You still have to register for that but I guess a lot of peope will do it. The prices are simillar to prices in NL.

Reageer