Beantwoord

[Info] De Samsung Galaxy S8 & Samsung Galaxy S8+ zijn aangekondigd!

  • 27 maart 2017
  • 44 reacties
  • 11626 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1877 reacties
Jaaaa, de nieuwe Samsung is officieel aangekondigd! 😃 Het nieuwe toestel gaat de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ heten!

Je kunt voor dit nieuwe toestel direct een pre-order bij ons plaatsen! Check onze deals via deze pagina en plaats gelijk jouw pre-order! Heb je de aankondiging van Samsung via de livestream gekeken? Wat vind je van het nieuwe toestel? Welke features vind je helemaal super? En natuurlijk is uiteindelijk de vraag: ga jij de Samsung Galaxy S8 kopen? :D

Deel in dit topic jouw mening!

In dit topic vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel 'm dan in dit topic.
icon

Beste antwoord door Thalina 29 maart 2017, 18:06

Vanaf wanneer zijn de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ bij T-Mobile te koop?
Je kunt de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ vanaf nu bij ons bestellen. Je kunt dit doen door een pre-order te plaatsen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
In welke kleuren kan ik de Samsung Galaxy S8 of S8+ bestellen?
Je kunt de Samsung Galaxy S8 of S8+ bestellen in de kleuren Midnight Black, Orchid Grey en Artic Silver.
Wanneer wordt mijn Samsung Galaxy S8 of S8+ geleverd?
Heb je een pre-order geplaatst? Dan ontvang je op het moment dat jouw toestel leverbaar is een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken als je hebt gekozen voor bezorging. Als je hebt gekozen voor het ophalen van jouw toestel in de T-Mobile Shop word je gebeld door de T-Mobile Shop zodra jouw toestel klaar ligt. In dit topic vind je de levertijden van de Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Door de drukte kan het even duren voordat je jouw bevestigingsmail ontvangt. Je ontvangt de e-mail in ieder geval binnen 48 uur nadat je een pre-order hebt geplaatst. Goed om rekening mee te houden: dit is niet de e-mail die je van het AMP ontvangt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat om de bevestiging van je bestelling. Heb je deze bevestigingse-mail na 48 uur niet ontvangen? Controleer dan eerst even jouw spambox. Staat de e-mail daar niet in? Laat dan even een bericht achter in dit topic (zorg ervoor dat je bent ingelogd met My T-Mobile op het forum, dan kunnen we jouw gegevens gelijk bekijken), dan kijken we met je mee!
Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Op My T-Mobile zie ik nu dat de startdatum van mijn verlenging veel later is. Hoe kan dat?
Geen zorgen: zodra je jouw nieuwe toestel in handen hebt sluit de startdatum netjes aan op jouw huidige contract. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw Samsung Galaxy S8 of S8+ in ontvangst hebt genomen, wordt de startdatum automatisch aangepast.
Bekijk origineel

44 reacties

@ashaza

Welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je je vraag meermaals stelt op het forum. Je hebt over dit onderwerp ook een eigen topic geopend, zou je in dat topic verder willen posten over dit onderwerp? Alvast bedankt.
Ik heb vraagje over een screenprotector voor de S8. Ik zoek een screenprotector die kan gebruiken icm een hoesje. ik zag eentje op www.deeza.nl maar ik durf het niet te bestellen omdat ik er veel heb geprobeerd. Heeft iemand ervaring met deze website?
product link: https://www.deeza.nl/product/samsung-galaxy-s8-gehard-glas-screenprotector-plus/
Reputatie 2
Badge
.

I don't know what the T-Mobile Netherlands Branded firmware includes at this moment, but if it's still the same old thing, it includes a bright pink splash screen and annoying / loud tune instead of the Samsung tune when booting and it comes with pre-installed T-Mobile apps.

In some cases the FOC-update will be pushed after inserting a T-Mobile simcard (the S7 has many reports). Some receive a warning, others didn't. The FOC-update brands the phone, making it T-Mobile branded. (Without a back-up, all is lost, as the CSC is changed and a reset will be forced.) But let's not go into that any further in this topic, as this is a different story anyway. ;)

If you 'call' to *#1234# you get a screen with 3 rules. Those tell you which firmware is installed on the phone.


I have a Samsung S6 from Tmobile and no Tmobile specific apps or additional thing are there (no sound and no start logo). I do not have S8 yet but maybe somebody can answer if there are any Tmobile specific things there.

About the resellers- I do not buy this that they buy more phones from different providers. Is in not the case that they get phones per provider. Some time ago when I was buying iPhone at Phonehouse they told me that they do not have iPhone for Vodafone- they have models for all other provides but I had to wait for Vodafone. I do not know how it works at the moment- where do the phones come from- resellers buy them themselves and sell them with different abonaments or they buy them from providers? In my opinion T-mobile does not need to fight with price as most people extend/buy contract directly from them. Resellers have to offer something extra- to get the customer and earn money from T-mobile. I assume they are paid by Tmobile for every customer they get or every customer extends contract.
Resellers buy more phones and I assume they indeed negotiate better prices. They usually sell just the phones, as well as a phone with a subscribtion to one of multiple providers. That results in a bigger group of people being able to buy either a phone or a phone with subscription, where the provider is stuck selling only their own things. Take also into account that T-Mobile Netherlands has less choice in phone brands than most resellers, some brands have been dropped along the way, other brands/phones will never even be offered.

Providers will generally say that 'things are optimized' and it's 'better', but in general it doesn't really matter, some people prefer to use different firmware, because they always have stable updates for example. Most things will be the same, although there might be differences in settings and menus.

I don't know what the T-Mobile Netherlands Branded firmware includes at this moment, but if it's still the same old thing, it includes a bright pink splash screen and annoying / loud tune instead of the Samsung tune when booting and it comes with pre-installed T-Mobile apps.

In some cases the FOC-update will be pushed after inserting a T-Mobile simcard (the S7 has many reports). Some receive a warning, others didn't. The FOC-update brands the phone, making it T-Mobile branded. (Without a back-up, all is lost, as the CSC is changed and a reset will be forced.) But let's not go into that any further in this topic, as this is a different story anyway. ;)

If you 'call' to *#1234# you get a screen with 3 rules. Those tell you which firmware is installed on the phone.
Reputatie 2
Badge
HI! Thank you for reply. I partially agree with you- but is not T-mobile ordering the biggest amount of phones? Do you think that resellers order more and have negotiated better price than T-mobile ot T group? I do not have any numbers but this is my reasoning. You may be right about the software- I know that T-mobile in Poland brought the same example and they were even adverts saying on their website that phone bought directly from them is better than from open market phones. It might be that the software is optimized for each provider but will you see it? At the moment T-mobile NL does not support VoLTE and VoWIFI but I expect that this will work despite the software version for this telephone. Are there other thing that may be different in software. Snapdragon version is for USA and I do not think somebody will import it to Europe. Anyway- I asked reseller and they told me that phones come from "dutch distribution" and the model number is the same as on T-mobile. I will write to Samsung about it to ask how can I check which distribution is the phone coming from. The fact is that the phone is around 150 euro cheaper. Tele2 has S8 phones ~150 euro cheaper than T-mobile NL so it is possible.
How is it possible that for the same phone e.g. Galaxy S8 with T-mobile abonament on the T-mobile website you have to pay 31 euro/per month while I have found on another website same abonament T-mobile and for the phone you pay 25,5 per month.
It's a resellers website I assume? Resellers usually buy more phones at once, which they then can offer for less money. In a lot of cases, you'll get a phone with foreign firmware, for example German, but I've also seen phones with Eastern Europe firmware (and even some with German T-Mobile Branded firmware).

In some cases, even the hardware is different. For example: a mate of mine got a Note 4 SM-N910C from a reseller, while mine, the SM-N910F is the one sold in Western Europe. This can also lead to a different price.
Reputatie 2
Badge
Hey Coroda,

Een goede vraag! Het kan zo zijn dat Tele2 bepaalde acties heeft waardoor zij de S8 nu voordeliger aanbieden dan andere providers. Daarnaast is elke provider natuurlijk vrij om te vragen wat ze willen voor een toestel, vandaar dat zij misschien minder vragen voor het toestel. Uiteindelijk moet je natuurlijk ook kijken welk abonnement het voordeligst is voor jou en krijg je bij ons ook nog extra korting, met T-Mobile Samen! ;)


Very good question butI have even better. How is it possible that for the same phone e.g. Galaxy S8 with T-mobile abonament on the T-mobile website you have to pay 31 euro/per month while I have found on another website same abonament T-mobile and for the phone you pay 25,5 per month. This is more than 100 euro cheaper and I assume T-mobile has to pay the external website for every customer that signs contract with the other website. Same situation for Galaxy S8+- on some websites you can get it for 29 euro per month while at T-mobile website 31 euro per month plus 100 euro. This adds up to 150 difference.

Pity that his year Samsung and T-mobile did not think of special event. Night sale on 28 would be good idea but I assume it is not up to you entirely to decide.
Geen carpet event dit jaar? Abbo afgelopen, erg jammer.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Coroda,

Een goede vraag! Het kan zo zijn dat Tele2 bepaalde acties heeft waardoor zij de S8 nu voordeliger aanbieden dan andere providers. Daarnaast is elke provider natuurlijk vrij om te vragen wat ze willen voor een toestel, vandaar dat zij misschien minder vragen voor het toestel. Uiteindelijk moet je natuurlijk ook kijken welk abonnement het voordeligst is voor jou en krijg je bij ons ook nog extra korting, met T-Mobile Samen! 😉
hoe het kan vraag het mij niet, dus ik vraag het jullie!
hoe bestaat het dat bij Tele2 de S8 maar liefst €100,-- goedkoper is?:?
tevreden over T-mobile hoor, verwonder me alleen en dan moet je vragen.

gezien op www.mobiel.nl
Reputatie 7
Badge +20
@Noiska: De Samsung S8 is vanaf 28 april verkrijgbaar in de Shop. 🙂

@Compricom; Aaah nice! Gefeliciteerd! 🙂

@Bacco: Je wordt gebeld door de T-Mobile Shop zodra jouw toestel klaar ligt! Nog even geduld dus... 🙂
Ik heb hem 29 maart besteld nog geen reactie gehad van de shop😠
Reputatie 2
Afgelopen zaterdag bericht gehad dat ik woensdag de 19 april mijn S8 kan ophalen ;)
5 april besteld
Even een vraag vanaf wanneer is de galaxy s8 in de shop zelf. Dus dat ik binnen loop en derna mee na buiten ga met de s8?
Reputatie 4
Badge +7
Levertijden kun je hier vinden: https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijden-samsung-galaxy-s8-samsung-galaxy-s8-277525
Reputatie 1
Ik kreeg via enkele beetje vage berichtjes iets mee over een vertraging van de S8(+) leveringen. Er zou vertraging zijn in de leveringen en ipv de 20e zou de datum nu de 24e zijn???
Is hier iets over bekend? Ik heb mijn s8+ grijs woensdag de 12e besteld en is mij aangegeven dat hij de 20e wordt geleverd.
Reputatie 2
Badge

It's true that there aren't any extra benefits this time, but isn't the S8 (+) the best gift in itself? ;)


I agree but as you can see a lot of people were asking. Funny thing that it is advertised as extra for pre-order is the fact you get it earlier :)) I still have not ordered mine becasue I do not know which one to chose S8 or S8+ 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey all,

Eerder in dit topic gaf Thalina ook al aan dat er op dit moment nog niets bekend is over een eventuele Blue Carpet actie, dus daar kunnen wij nu nog niets over mededelen. Zodra dit wel het geval is, dan laten we dat natuurlijk gelijk weten!

@Mpiotrek

It's true that there aren't any extra benefits this time, but isn't the S8 (+) the best gift in itself? 😉
Wanneer is de actie "50% korting op je abonnement" op de lijnbaan??
Reputatie 2
Badge
Helaas alleen wat er in de box zit, een aantal converter adapters (micro-usb naar type C) Een stel boekjes, AKG in-ears, Een oplader en je Galaxy s8(+) natuurlijk. Er komen wel mooie casings voor hoor! Het teleurstellende is dat in tegenstelling tot amerika bijvoorbeeld geen GearVR in de Pre-order krijgen. Dat is hun extra voordeeltje :)

I also wanted to say that this year Samsung give nothing extra for pre-orders in NL. In Poland you get 1 year extra warranty (so 3 in total), in the first year reparation of broken screen for free and Vip service (so picking up broken phone within 2 hours, fast service and replacement phone on request). You still have to register for that but I guess a lot of peope will do it. The prices are simillar to prices in NL.
Hii,

Wordt er dit jaar weer een actie evenement gehouden bij de lijnbaan shop ?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Tris,

Dan is de S8+ inderdaad een goede uitkomst! 🙂 En de zwarte variant is inderdaad erg mooi! Succes met de definitieve keuze maken! Laat je tegen de tijd dat je 'm hebt weten hoe de S8+ bevalt?
Hoi Thalina bedankt voor je reactie ik ga denk ik voor de s8+ ik kijk namlijk best vaak series dan is een groter scherm wel fijn. En denk dat ik toch voor de zwarte kleur ga
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tris,

Ik heb jouw vraag even verhuisd naar het algemene topic hierover, zo houden we het forum overzichtelijk 🙂 Leuk dat je interesse hebt in de nieuwe Samsung Galaxy S8! Weet je al of je voor de S8 of de S8+ gaat en welke kleur? Op dit moment is er nog niets bekend over een eventueel blue carpet event. Als hier eventueel meer informatie over bekend wordt, dan laten we dat uiteraard in dit topic weten.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Komt er ook dit jaar weer een soort blue carpet event met leuke acties?

Reageer