Sticky

[Info] Levertijden en FAQ Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G

  • 6 januari 2021
  • 25 reacties
  • 4561 Bekeken
[Info] Levertijden en FAQ Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G
Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9329 reacties

WAUW, wat een prachtige toestellen van Samsung!

 

Welkom in deze FAQ over de Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G! We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige Samsung in handen kunt houden! We hebben een lijst veelgestelde vragen.

 

Informatie over Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G

Actuele levertijden kun je op deze pagina vinden. 

 

Samsung tijdelijke actie

Doe mee en koop één van de Samsung Galaxy S21 series 5G! Je doet tot en met 17-02-2021 mee met een mooie actie, namelijk:
Actie Galaxy S21 | S21+ 5G: Ontvang Galaxy Buds Live (twv €139) en een SmartTag (twv 30) bij aankoop van een Galaxy S21 series 5G.
Actie Galaxy S21 Ultra 5G: Ontvang Galaxy Buds Pro (twv €229) en een SmartTag (twv 30) bij aankoop van een Galaxy S21 series 5G.

 

Waar kan ik mij registreren voor de Samsung actie?

Goede vraag! De actie is geheel afkomstig van Samsung zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Samsung!
Wat heb je nodig om te registreren? Je hebt een kopie van je aankoopbewijs nodig om je gratis cadeau te registreren op de website van Samsung. Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel. Verder heb je óók een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code én het IMEI-nummer nodig. Dit kun je uploaden op de website van Samsung. Je kunt je aanmelden voor de Samsung actie tot uiterlijk 31 maart 2021.

 

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Op de website van Samsung kun je de actievoorwaarden lezen. Daar staat dat het een tijdje kan duren voordat de cadeaus worden verzonden. Als je een bevestiging hebt ontvangen dat je registratie goed is ontvangen, dan komt het cadeau eraan!

 

Waarom ben ik afgewezen?

Het kan zijn dat je niet de juiste documenten hebt geüpload op de Samsung website. Controleer dit stap voor stap!  


 
Tot wanneer kan ik mij aanmelden voor de tijdelijke Samsung actie?

Koop één van de Samsung Galaxy S21 series 5G en je doet tot en met 17-02-2021 mee met de Samsung actie. 

 

Hoe kan ik mijn Samsung bestellen

Vanaf 14-01-2021 (16:00) kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!
 

LET OP: onze winkels zijn niet geopend voor verkoop op het afhalen van bestellingen. Mocht dit wijzigen, dan zullen we dat uiteraard communiceren. Verder lees je alles over onze Coronamaatregelen op onze website.

 

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.


We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Kan ik mijn huidige toestel inwisselen voor een Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G

Met Toestel Inruil kun je jouw oude toestel inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra met een vervroegde verlenging bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

 Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!

 

 

 


25 reacties

Ik zie het registratieformulier niet op de website van Samsung. Is het registreren voor de free gifts pas mogelijk na 29 januari (ben ik te snel?) of zie ik iets over het hoofd?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @melanie178 

Het is mogelijk om te registreren vanaf het moment dat je je toestel hebt ontvangen tot uiterlijk 31 maart 2021. Ga naar www.samsung.com/nl/promo klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 31 maart 2021:

Een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra, inclusief vermelding van de naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra is gepre-ordered. De pre-order datum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen: 14 januari 2021 t/m 28 januari 2021.En als laatste een foto van de streepjescode van de verpakking met daarop de EAN-code en het IMEInummer. Meer informatie kun je hier vinden. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung!

"vul het online aanmeldformulier in"

 

Ik zie het echt niet? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @melanie178 

Wanneer je je toestel hebt ontvangen dan moet je het terugzien op deze pagina en anders kan je contact opnemen met Samsung Support. Het is namelijk een actie van Samsung zelf en dus kunnen zij je hiermee verder helpen! 

Ik mag pas vanaf 7 februari verlengen (4 maanden voor afloop van het contract, dmv de early renewal) maar ik wil nu of morgen al verlengen, aangezien ik de gratis buds pro bij de samsung galaxy s21 ultra wil. Is er iets mogelijk? Anders is heel jammer dat ik net een paar dagen te laat mag verlengen en daardoor de 2 cadeaus misloop. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ldejonghswemer 

Wat super dat je interesse hebt in de nieuwe Samsung! Vandaag is de laatste dag dat je nog mee kan doen met de Pre-sale actie dus als je nu nog verlengt dan kun je mee doen. Je kan kijken of je in aanmerking komt voor een Early Renewal. Op deze pagina kun je er mee over lezen. Je kan een Early Renewal alleen telefonisch aanvragen dus je kan gratis bellen met onze sales afdeling en zij helpen je dan graag verder. Je kan ze bereiken op 0800- 8104

Ik hoop dat het lukt! 

You send me this email this morning, which tells me at the top that I “just missed out” even though I Pre-ordered on 26 January. Then at the bottom you tell me that I didn’t miss out and I must give the information to Samsung. 2 problems:
1. I’ve already submitted the information, but the purchase date was 26 January (that’s the RIGHT date, NOT 8 February).
2. i never received a pre-ordered proof of purchase, so I had to screenshot the email confirmation. I don’t even know if that’s going to work.

What must I do now?

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hello @Glingfram 

According to me you can just register your purchase here :

https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/

Purchase date 14 t/m 28 January 2021.

Hello @Glingfram 

According to me you can just register your purchase here :

https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/

Purchase date 14 t/m 28 January 2021.

Hello @Waqqas!

I’ve done this, but didn’t have a proper pre-order proof of purchase - only a confirmation email, so I don’t know if they will accept that or not. 

Second, their email is very confusing. What did I miss out on exactly? 

Reputatie 7
Badge +19

@Glingfram

Maybe a moderator can send you the official proof of purchase.

Both methods can be done I think, the one they say and via the link above.

It's also confusing for me because your purchase date was 26 January 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Glingfram 

Can you send me a private message with your IMEI number, 06-number, name, full address and the last 4 numbers of your IBAN? I will look into this for you!

Thanks, will do.

IK heb zojuist mijn S21 ontvangen.

Deze had ik vorige week besteld. De actie voor het ontvangen van de 2 cadeaus is pas vanaf 8 februari geldig. IK heb 8 februari contact gehad met iemand van T-mobile. Er is toen tegen mij verteld dat Samsung heeft goedgekeurd dat klanten die tussen de 2 acties een gsm hebben besteld toch nog van de nieuwe actie gebruik kunnen maken. Ik heb mij dus zojuist op de site van Samsung geregistreerd voor deze actie. Ik kan alleen nergens terugvinden dat ik hier nu ook voor in aanmerking kom. Dus ik hoop dat het goed gaat. Kan dit nog even bevestigd worden vanuit jullie?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @eye-rish 

Het klopt dat je er dan ook voor in aanmerking komt, dus geen zorgen jouw aanvraag wordr ook goedgekeurd! 

Ok bedankt voor de reactie.

Ik heb gisteren (15-02-2021) mijn abonnement verlengd. Heb gekozen voor de S21 Ultra 512GB om in aanmerking te komen voor de actie van Samsung die loopt tot 17-02-2021.

Mijn vraag is of ik aanspraak kan maken op de Buds en tagg. Ik lees dat aankoopdatum voor 17-02-2021 moet zijn. Ik weet niet of ik bericht krijg dat de telefoon klaarstaat voor die datum. Heb alleen een definitieve bevestiging via de mail gekregen op 15-02. Is dit volgens Samsung ook een aankoopbewijs?

Of heb je echt het bonnetje nodig dat je pas krijgt na het ophalen en betalen (bijbetaling) van je telefoon?

Groet,

Abderrahim 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dappp 

Wat leuk dat je voor de Ultra bent gegaan! Geen zorgen je hebt op tijd besteld om in aanmerking te komen voor de Samsung actie. Op je aankoopbewijs staat je aankoopdatum dus in dit geval de 15e en om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel. Dit kan je gebruiken om je aan te melden voor de actie. Verder heb je óók een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code én het IMEI-nummer nodig. Wanneer je het toestel hebt ontvangen, kun je dit uploaden op de website van Samsung. Je kunt je aanmelden voor de Samsung actie tot uiterlijk 31 maart 2021.

Ik heb vandaag (17-02-2021) mijn abonnement verlengd met Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB. Ik wil vragen of ik nog in aanmerking kom voor de actie van samsung die loopt tot 17-02-2021. En ik zie op de website van Samsung dat je van 08-02-2021 t/m 03-03-2021 moet registreren. Nu krijg ik een smsje dat het toestel niet op voorraad is. En ik weet ook niet wanneer gaan jullie die S21 Ultra 256GB sturen. Als ik in aanmerking kom voor de actie dan heb ik alleen nog 2 weken om te registreren. Ik weet niet of het levering op tijd is voor de registreren. Dank u wel

 

Groetje, 

Andy

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Andy17 

Soms zie je onder toestel kredieten in je My T-Mobile account je IMEI nummer al, deze nummer heb je nodig.

Ik heb mijn toestel op 7 maart gekocht en kreeg op 8 maart bericht van T-Mobile dat ik toch in aanmerking kom vvoorde actie. Netjes alles ingestuurd en gisteren kreeg ik de reactie van Samsung dat ik het buiten de actie had gekocht en dus niet in aanmerking kom. De helpdesk zei tegen mij dat ik de mail waarin stond dat ik hiervoor in aanmerking kom moest replyen. Is dus een no-reply adres.

Hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rien67 

Ik wil je daar graag meer duidelijkheid over geven. Je hebt namelijk je toestel buiten de Samsung actie periode gekocht. De Samsung actie was geldig van 14 januari 2021 tot 17 februari 2021. Als je in die periode je toestel had gekocht dan had je de tijd tot 31 maart om je te registreren voor de actie. Je hebt je toestel op 8 maart besteld en dus val je buiten de actie periode. 

Ik hoop dat je alsnog veel plezier hebt met je toestel!

Dank je voor je reactie alleen klopt die volgens mij niet. Hier de tekst uit jullie mailtje:

 

Beste heer Bos,

Je hebt laatst bij ons de nieuwe Samsung besteld. Helaas liep je de actie met gratis Galaxy Buds en gratis Galaxy SmartTag net mis.


 
Goed nieuws
Je krijgt alsnog de Galaxy Buds Live (bij een Samsung Galaxy S21 5G en S21+ 5G) of Galaxy Buds Pro (bij een Samsung Galaxy S21 Ultra 5G) en de gratis Galaxy SmartTag cadeau. Zo werkt het:
 
  1. Ga naar de actiepagina van Samsung en meld je aan.
  2. Let op: vul 8 februari 2021 in als aankoopdatum, ook al staat er een andere datum op je aankoopbewijs.
  3. Nadat Samsung je aanmelding heeft goedgekeurd, ontvang je de twee cadeaus van Samsung.

Meer weten? Lees alle actievoorwaarden op de site van Samsung.

Vriendelijke groeten,
T‑Mobile
 
Dus volgens mij kom ik er wel voor in aanmerking. Er staat zelfs dat ik een andere datum in moet vullen. 
Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rien67 

Dit is een actie van Samsung dus je kan hiervoor het beste contact opnemen met Samsung zelf. Wij gaan namelijk niet over de actie en de voorwaarden die daarbij horen. 

Ik hoop dat het alsnog lukt!

Hi @Rien67 

Dit is een actie van Samsung dus je kan hiervoor het beste contact opnemen met Samsung zelf. Wij gaan namelijk niet over de actie en de voorwaarden die daarbij horen. 

Ik hoop dat het alsnog lukt!

Bedankt voor je reactie. Maar ik ben het er niet mee eens. De mail is afkomstig van jullie en dan word ik doorverwezen naar Samsung. Ik weet het antwoord van Samsung al. Die mail is niet afkomstig van ons. Dan moet je bij T-Mobile zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rien67 

Wat gebeurt er dan als je wel 8 februari invult? Kun je anders je gegevens in een privébericht sturen? Graag je 06-nummer, IMEI nummer van het toestel, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer