[Info & Levertijden] Samsung Galaxy Note20 | 20 Ultra 5G

• 5 augustus 2020
  • 19 reacties
  • 2211 Bekeken
[Info & Levertijden] Samsung Galaxy Note20 | 20 Ultra 5G
Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9515 reacties

Bestel nú de nieuwste Samsung Galaxy Note20 | 20 Ultra 5G! Hét krachtigste toestel van Samsung op dit moment! :muscle_tone2:

Door de intelligente batterij hoef jij je geen zorgen te maken en kom jij makkelijk de héle dag door. Je schakelt naadloos tussen werk en ontspanning zonder enkele vertraging dankzij de krachtige processor en refresh rate! Waar wacht je nog op? Je kan nu de Samsung Galaxy Note20 | 20 Ultra 5G bestellen op onze website, telefonisch óf in de T-Shop!

PS: ontvang tijdelijk 10 GB voor de prijs van 5 GB! Deze actie loopt tot en met 01-09-2020.

Actuele levertijden
Hieronder vind je ook de actuele levertijden van jouw bestelde Samsung. Mocht er iets veranderen aan de levertijden dan laten we het ook gelijk weten en updaten we het overzicht.

Vragen? Laat het gerust in dit topic weten! :sunglasses:

19 reacties

Goedenavond, 

Gaat T-Mobile de 512GB-versie van de Note20 Ultra ook leveren of heeft het geen zin om hierop te wachten? Ik heb momenteel een Note 9 met 512GB via T-Mobile en ik zou graag hetzelfde aantal intern geheugen behouden.

Reputatie 6
Badge +12

Als T-Mobile hem niet op de site heeft staan kun je ook bij retailers kijken. Die hebben vaak een breder assortiment wat ze met een t-mobile abonnement meeverkopen.

Besteld! Benieuwd naar een update van de levertijd.

De Ultra ondersteund ook eSIM. Zal dat ook hier gaan werken? :)

Reputatie 6
Badge +12

Esim bij T-Mobile werkt met Apple en de nieuwste Samsung toestellen. https://www.t-mobile.nl/dual-sim-esim#esim-telefoons

Nee, esim bij T-Mobile werkt alleen met Apple toestellen.

https://www.t-mobile.nl/dual-sim-esim#esim-telefoons

Werkt ook gewoon op de S20 en Fold :)

Reputatie 5
Badge +11

Jammer dat jullie de Mystic White variant niet gaan leveren :frowning2: super tof toestel!! 

besteld, jammer van de Exynoss tho. Wel meteen mail gekregen over vertraging.

. Helaas is je toestel nog niet op voorraad en is je bestelling vertraagd. We verwachten dat deze geleverd kan worden vanaf 21 augustus 2020. Als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar meteen over. Excuses voor het ongemak.

Ik neem aan dat dit standaard is bij een toestel wat nog niet uit is :grinning:

. Helaas is je toestel nog niet op voorraad en is je bestelling vertraagd. We verwachten dat deze geleverd kan worden vanaf 21 augustus 2020. Als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar meteen over. Excuses voor het ongemak.

Ik heb niet zo'n e-mail gekregen :o

Ik heb een week geleden ook deze mail gekregen toen ik hem besteld had. Dus denk dat het gewoon een automatische mail is omdat hij nog niet leverbaar is. 

Blijft nog aardig stil omtrent deze release bij T-Mobile. KPN, Mobiel.nl, Belsimpel, Samsung zelf, etc zijn al sinds maandag aan het uitleveren. Kunnen we een update verwachten vandaag?

Blijft nog aardig stil omtrent deze release bij T-Mobile. KPN, Mobiel.nl, Belsimpel, Media Markt, Samsung zelf, etc zijn al sinds maandag aan het uitleveren. Kunnen we een update verwachten vandaag?

Hi, ik zelf heb al een mail van 'mijnafspraak@ampgroep’ voor de levering. Morgen word de Note 20 ultra geleverd hier.

Blijft nog aardig stil omtrent deze release bij T-Mobile. KPN, Mobiel.nl, Belsimpel, Media Markt, Samsung zelf, etc zijn al sinds maandag aan het uitleveren. Kunnen we een update verwachten vandaag?

Hi, ik zelf heb al een mail van 'mijnafspraak@ampgroep’ voor de levering. Morgen word de Note 20 ultra geleverd hier.

Ah! Wanneer had je besteld? 🙂 Ik heb de middag na de release de bestelling geplaatst.

Ah! Wanneer had je besteld? 🙂 Ik heb de middag na de release de bestelling geplaatst.

Besteld op 16-8-2020. Check je spambox?

Heb vanmorgen ook het mailtje gehad van AMP. Maar deze stond inderdaad in de ongewenste post. Gr Theo

Die is hier leeg! Ik neem wel even contact op met de klantenservice...

Die is hier leeg! Ik neem wel even contact op met de klantenservice...

Ja dat is vreemd, zou ik dan ook even doen als ik jou was. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DenS_10 

Wat super dat je voor de nieuwe Samsung bent gegaan! Ik zie dat je ervoor hebt gekozen om het toestel in de shop op te halen. Je ontvangt een bericht van onze collega’s zodra je toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

De brons ook pre orderd.

Op de site staat wel direct leverbaar maar hoor niks? Zwart was gisteren wel in de winkel. Hoe zit het met de brons?? Ik keek hier zo erg naar uit maar wordt nergens van op de hoogte gehouden.. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Elisakaaa 

Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Ik zie dat jij ook je toestel in de shop gaat ophalen en mijn collega’s zullen je een bericht sturen zodra je toestel leverbaar is. Excuses dat het wat langer duurt!

Reageer