[Info] Levertijden Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

• 6 januari 2021
  • 26 reacties
  • 1886 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9188 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S21 Ultra 5G!

Actuele levertijden

Actuele levertijden kun je op deze pagina vinden. 

Samsung tijdelijke actie

Koop jij je Samsung Galaxy S21 Ultra 5G in de periode t/m 17.02.2021? Dan doe je mee met een toffe actie! Je kan je namelijk registreren voor de gratis Samsung Galaxy Buds Pro t.w.v €229 + een Smart tag 2 t.w.v. €29,99.Via de website van Samsung kan je jouw cadeaus registeren! Je kan je cadeaus registreren tot uiterlijk 3 maart 2021.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 7
Badge +20

.

Waarom staan ze beschikbaar terwijl ik nog niet eens een email heb ontvangen en heb ge pre-orderd

Reputatie 7
Badge +20

Hi @djrg88 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.

Waarom is de levertijd voor mensen die vandaag besteld hebben korter als de mensen die eerder besteld hebben?

Hoi T-Mobile kunnen jullie iets duidelijker zijn over wat de kolom "levertijd" precies betekent, zeker in relatie tot een besteldatum tussen 14 Jan en 28 Jan? Betekent de levertijd van 2 weken dan "2 weken vanaf besteldatum", of betekent het "2 weken vanaf vandaag"? 

Het eerste klopt niet want ik heb 14 januari ge-pre-orderd (bestelnr 57030291) en nog niets van AMP gehoord (en ja spam box is gecheckt). Het tweede lijkt me bizar want dan zouden mensen die hem nu bestellen hem eerder krijgen dan mensen die een pre-order hebben gedaan. Dus graag toelichting.

Dit kan toch niet... 😔 Twee weken levertijd! Terwijl alle grote andere providers de telefoon al sinds dinsdag uitleveren.

Komt er een verklaring waarom de telefoon zo laat wordt geleverd? 

Waarom staat er dat mensen die vanaf vandaag hebben besteld de s21 ultra eerder krijgen??

Wat een aanfluiting!

Gvd de 1e week meteen bestelt, en vanochtend om 9 uur stond er nog direct leverbaar. En nu 2 weken vertraging?

Zitten er een stel blinde daar op het hoofdkantoor die niet kunnen tellen? Of een stel gehandicapte inkopers?

Wat een amateuristische puinbak! En maar reclame maken 😂

Mogen wel een vergoeding geven vanuit t-mobile voor deze aanfluiting de klant 2 maanden kosteloos stellen + een oplader bijvoorbeeld🙄

Begint erop te lijken dat je beter je bestelling kan annuleren en naar een andere provider moet gaan dan heb je hem wel op tijd schandalig.

I have made the order on 18 January 2020. I got confirmation email, but so far I never received a message about delivery. And yes, a friend of mine ordered phone after me and received before me.

Also, am I going to receive my invoice on date of order with my new device so I can claim free gift on Samsung,nl?

Thanks.

Thnx t-mobile

Also, am I going to receive my invoice on date of order with my new device so I can claim free gift on Samsung,nl?

Thanks.

I think if you have evidence when your phone is preordered, that’s enough.

Heeft er al iemand iets gehoord?? Het is nu een complete blackbox wanneer ik mijn S21 Ultra 512 GB ontvang... 😔 

Goeiendag,

Ik had even een vraagje, nu de levertijden verlaat zijn en aangezien jullie koeriersdienst ook niet erg snel is met leveren (overigens nog geen mail van ze gehad). Krijg ik mijn toestel nog wel optijd omdat de pre order actie vanuit samsung eind volgende maand afloopt en je een foto van de achterkant van de doos met toestel nummer moet opsturen om in aanmerking te komen voor de actie.

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De Samsung Galaxy S series zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Samsung en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Wij leveren de bestellingen op volgorde van binnenkomst en de levertijden gelden vanaf besteldatum. Door de huidige lockdown en corona maatregelen heeft ook de koerierdienst AMP het ineens ontzettend druk. Zij doen hun best om de toestellen zo snel mogelijk te leveren en ze zijn momenteel aan het kijken om de capaciteit te verbeteren.

Geen zorgen over de Presale actie. Je kunt je ervoor aanmelden tot uiterlijk 31 maart 2021 dus ik verwacht dat het helemaal goed komt!

Ik hoop in ieder geval dat jullie snel kunnen genieten van je nieuwe Samsung! 

Dank voor het bericht!

Mijn mening over de redens daargelaten mis ik 1 belangrijk stuk in het bericht.

Welke schuld neemt T-mobile opzich? Het is nu vingertje wijzen naar de leverancier om van het gezeur af te zijn en de klant kan daar niks mee doen? Wat doet T-mobile bijvoorbeeld om dit te voorkomen ingevolgs? Wat doet T-mobile om duidelijker te adverteren ingevolgs? Dit soort zaken mis ik een beetje.

Zijn er al telefoons uitgeleverd??

Ben ook benieuwd of er al begonnen is met het uitleveren van telefoons.

Hier 17 januari besteld, maar nog niets gehoord van AMP (of T-mobile) over een leverdatum. Dus de aangegeven ‘2 weken’ gaan ze niet redden.

Edit: Krijg net bericht van AMP … wordt geleverd ma 8 feb … pas over 6 dagen 😞 .

Ik ga ervan uit dat de ‘2 weken’ pas ingaan vanaf ongeveer 29/30 januari voor degene die heeft gepre-ordered.
IIg hoop/verwacht ik mijn toestel toch rond 14 februari binnen te hebben :fingers_crossed:.

Ik ga ervan uit dat de ‘2 weken’ pas ingaan vanaf ongeveer 29/30 januari voor degene die heeft gepre-ordered.
IIg hoop/verwacht ik mijn toestel toch rond 14 februari binnen te hebben :fingers_crossed:.

In bericht van Hajar staat:

"Wij leveren de bestellingen op volgorde van binnenkomst en de levertijden gelden vanaf besteldatum”.

En vermoedelijk moet je daar nog 6 dagen voor AMP bij op tellen.

Yes! Net de sms van de bezorg service gehad. Helaas pas maandag 8 februari bezorgen. Het is blijkbaar erg druk bij, AMP groep. Nog nooit van deze groep gehoord maar echt snel gaat het helaas niet.... 😔

Hier ook vandaag bericht van AMP, bezorging pas vanaf 8 feb (14 jan besteld).

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De besteldatum van de Samsung S21 Ultra Zwart 256 GB is aangepast en de levertijd van de  Samsung S21 Ultra Zilver 256 GB is aangepast.

Voor mij dan toch nog sneller dan verwacht:

27 januari  de 512Gb versie gepre-orderd en gisteren met AMP een afspraak ingepland voor 8 feb.

Dat is iig sneller dan de 2 weken vertraging!

Dus toch nog een geluk bij een ongeluk

I ordered the S21 ultra with smart tag and galaxy buds pro. Today I picked up the phone. Unfortunately, without a smart tag and galaxy buds pro!

Where is smart tag and galaxy buds pro?