Sticky

[Info] Promotionele acties van Samsung

• 8 december 2016
  • 14 reacties
  • 13126 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Samsung heeft vaak leuke acties in combinatie met hun toestellen. Deze acties lopen via Samsung zelf en via de website van Samsung kun je hier aanspraak op maken. Wanneer je een toestel aanschaft en er een actie loopt kun je via deze pagina op de Samsung website deelnemen aan de actie.

Hoe meld ik mij aan voor een actie van Samsung?
In de meeste gevallen kun je het online aanmeldformulier invullen. Hierbij heb je meestal de aankoopbon, een foto van de streepjescode met EAN-code en je IMEI-nummer nodig. Op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Waar vind ik mijn aankoopbon?
Tijdens de registratie wordt er vaak gevraagd om een aankoopbon. Je kan hiervoor de hardware factuur uploaden die je apart van je toestel via de post krijgt geleverd. Hierop moeten de volgende gegevens staan:

- Adres gegevens
- Bestel datum
- Toestel merk en model

Ook kan je de orderbevestiging gebruiken die je per e-mail ontvangt. Deze mail heeft als onderwerp: 'Je bestelling bij T-Mobile'. Let wel op dat de datum waarop je de mail hebt ontvangen zichtbaar is wanneer je de bevestiging uploadt.

De e-mailbevestiging kun je via de volgende stappen uploaden:

- Open de mail ''Je bestelling bij T-Mobile''.
- Druk op Print. (daarna niet nog een keer op print want dan print je echt)
- In het scherm wat opent druk je op Opslaan als pdf.
- Geef het een naam ''Bestelbon Samsung S7 (edge)''.
- Druk op Opslaan.
- Ga naar Samsung en log in met je account. Heb je nog geen account. Druk op registreer.
- Bij het registreren upload je de Bestelbon / mail die je net hebt opgeslagen.

Heb je problemen met de aanvraag? Neem dan contact op met Samsung. Aangezien de promotionele acties vanuit Samsung zelf gaan kunnen wij je hier niet verder bij helpen. Op deze pagina zie je hoe je contact met Samsung op kunt nemen.

14 reacties

Leuk die acties van Samsung het zou echter fijn zijn geweest als men in de t-mobile shop hier ook van op de hoogte zouden zijn.
Verlengde op 4 november 2016 mijn abbo gevraagd of er nog toekomstige acties waren.
Nee die waren er niet.
Wat schets mijn verbazing vanaf 7 november 2016 100 euro cashback.
Je voelt hem al aankomen aangemeld voor deze samsung actie uitkomst sorry toestel te vroeg aangeschaft dag 100 euro enne t mobile shop bedankt !
Reputatie 7
Badge +20
Hey Appiel,

Zonde dat je precies naast deze actie gegrepen hebt!

De acties van Samsung worden door hen op poten gezet en zij bepalen dan ook de voorwaarden en looptijd. De medewerkers in de winkel wisten op dat moment dus niet dat deze actie zou komen en hebben jou dus niet voorgelogen of iets dergelijks. Ik heb ook nog even contact opgenomen met Samsung, maar in dit geval is de actieperiode leidend. Sorry dat ik niet meer voor je kan betekenen in dit geval.

Als je echter nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je.

PS: Het is misschien een kleine pleister op de wond, maar ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen hebt. Hierbij kun je met maximaal 6 groepsleden gratis onderling bellen én kun je een cadeautje kiezen, zoals €2,50 korting op jouw factuur.
Hallo David hoe gaat deze pleister in zijn werk en wat zijn de kosten precies?

Bij ons thuis maak niemand gebruik van t mobile en ook niemand in de directe kennisen kring.
Dus een groep aanmaken wordt moeilijk.

Korting op de factuur klint natuurlijk altijd goed, mogelijk dat er een andere pleister mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Appiel,

Jammer dat er niemand in je vriendenkring gebruik maakt van T-Mobile anders hadden jullie samen kunnen profiteren van deze te gekke dienst! Mocht je toch nog iemand kennen met een T-Mobile aansluiting stel dan gelijk voor om een T-Mobila Samen groep aan te maken! Omdat het bijna kerst is en ik in een gulle bui ben, heb ik je éénmalig €5 factuurkorting toegekend. Deze zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.

Ik hoop dat je hier blij mee bent! 🙂 Ik wens je alvast fijne feestdagen toe!
Bedankt voor deze "pleister" en natuurlijk ook fijne feestdagen gewenst
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 😉
Ik zou een vr bril krijgen bij mijn samsung s7 edge. Volgens de meneer die te telefoon kwam afleveren komt de vr apart geleverd. Maar ik heb er niks meer over gehoord gezien of gelezen..
Hoi Marjogein, welkom op het klantenforum.

De Gear VR had je zelf moeten bestellen, ik vrees dat het daar nu te laat voor is, 15 januari was de laatste dag dat je dit kon aanvragen namelijk.
Reputatie 2
Zojuist mijn S8 ontvangen maar ook geen gear vr erbij!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mo18,

Heb je de Gear VR wel aangevraagd? Je moet dit namelijk zelf doen, de Gear zit er niet standaard bij. Met de instructies uit het eerste bericht moet het lukken.

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Ik zou een vr bril krijgen bij mijn samsung s7 edge. Volgens de meneer die te telefoon kwam afleveren komt de vr apart geleverd. Maar ik heb er niks meer over gehoord gezien of gelezen..

De VR bril moet je op een aparte site aanvragen.
hiervoor heb je onder andere het EAN nummer nodig.
er zijn ook versies van de S8 die 125 euro goedkoper zijn maar niet werken met de Gear VR actie.
dit vind ik ook wel erg jammer van T-Mobile, dat ze een actie hebben waarbij je eigenlijk gewoon de gehele VR bril zelf betaald. alleen de 50 euro Voucher krijg je eigenlijk gratis.
ik heb zelf gekozen voor een goedkoper model, voor 129 euro heb ik een Gear VR met garantie en niet goed geld terug.

de VR wordt zover ik weet niet automatisch geleverd na aankoop.

voor de actie, ga naar:
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/NZR8B2K9RQHQA/

Posted on 27 July 2017, 12:06 13
De gear VR actie loopt tot 23 augustus.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Basss37,

Bedankt voor jouw bericht. In het vervolg mag dit ook in één bericht. 😉 De reactie van Marjogein is overigens al verouderd. Samsung heeft regelmatig acties en soms ook dezelfde, maar dan in een andere periode. Voor Marjogein gaat deze actie, en de bijbehorende voorwaarden, dus niet op.
ohja haha, had niet eens gezien dat het om een S7 ging omdat het bij recente forums stond.
ik nam dus aan dat het om de huidige actie ging haha

maar dan heb ik een vraagje, is het ook mogelijk om reacties die je zelf plaatst te verwijderen?
Reputatie 6
Badge +17
Dat geeft niet hoor!

Het verwijderen van je eigen bericht is niet mogelijk. Wel kan je tot 30 minuten na het plaatsen van een reactie nog een aanpassing doen. 🙂

Reageer