Beantwoord

Ingebrand scherm op Samsung Galaxy S8

• 8 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 8605 Bekeken

Ik heb mijn Samsung S8 nu ongeveer 6 maanden en heb last van een ingebrand scherm. Ik snap niet hoe dat kan aangezien ik er niks raars mee heb gedaan, maar het is wel heel vervelend dat ik mijn toetsenbord en Whatsapp de hele tijd zie als ik een licht scherm heb. Valt een ingebrand scherm nog binnen de garantie?
icon

Beste antwoord door David 9 oktober 2017, 11:06

Hoi Eline,

Zonde dat jouw telefoon een ingebrand scherm heeft! :S

Wanneer heb je dit defect geconstateerd? Het scherm heeft niet toevallig, bijvoorbeeld onbewust, lang op WhatsApp opengestaan, waardoor dit probleem is ontstaan? Wij doen zelf geen uitspraak of een defect onder de garantie valt, omdat wij vanaf hier niet kunnen constateren wat er met het toestel gebeurd is en wat de oorzaak is. Hiervoor moet het toestel dus ter reparatie aangemeld worden.

Om jouw Samsung aan te melden kun je naar een Samsung Service Locatie, dan kunnen zij direct met je meekijken en je kunt het toestel dan ook achterlaten om voor reparatie opgestuurd te worden. Je kunt het toestel natuurlijk ook direct bij ons aanmelden. Je vindt op deze pagina de reparatievoorwaarden en ook hoe je jouw toestel kunt aanmelden voor een reparatie. Hopelijk wordt het probleem dan gauw opgelost en heb je jouw toestel gauw weer in handen!

Als je hier nog vragen over hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik denk het wel , daar moet het toestel tegen kunnen . Probleem even melden bij de verkoper .
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eline,

Zonde dat jouw telefoon een ingebrand scherm heeft! :S

Wanneer heb je dit defect geconstateerd? Het scherm heeft niet toevallig, bijvoorbeeld onbewust, lang op WhatsApp opengestaan, waardoor dit probleem is ontstaan? Wij doen zelf geen uitspraak of een defect onder de garantie valt, omdat wij vanaf hier niet kunnen constateren wat er met het toestel gebeurd is en wat de oorzaak is. Hiervoor moet het toestel dus ter reparatie aangemeld worden.

Om jouw Samsung aan te melden kun je naar een Samsung Service Locatie, dan kunnen zij direct met je meekijken en je kunt het toestel dan ook achterlaten om voor reparatie opgestuurd te worden. Je kunt het toestel natuurlijk ook direct bij ons aanmelden. Je vindt op deze pagina de reparatievoorwaarden en ook hoe je jouw toestel kunt aanmelden voor een reparatie. Hopelijk wordt het probleem dan gauw opgelost en heb je jouw toestel gauw weer in handen!

Als je hier nog vragen over hebt, laat het gerust weten!
Ook hier een ingebrand scherm....... S8+ is 5 maanden oud. T-Mobile verwijst doodleuk naar Samsung maar Samsung legt het uit als normale gebruiksschade wat ik ronduit belachelijk vind. Ik heb niets raars gedaan en tóch komt Samsung me niet tegemoet: geen garantie en ik moet maar kijken of ik het wil laten maken (maar dan uiteraard voor eigen rekening). Op mails aan Samsung reageren ze niet en ook mijn reacties op de zogenaamde klanten-review na contact met de Klantenservice heeft Samsung niet aangezet tot enige reactie.

Iemand een idee hoe ik verdere stappen kan ondernemen??
Reputatie 7
Badge +20
Hoi S8defect,

Wat zonde dat jouw Samsung S8+ last heeft van een ingebrand scherm! :S

Het klopt inderdaad dat de toestellen van Samsung opgestuurd worden en dat de verdere reparatieprocedure via Samsung loopt. Wij kunnen vanaf hier sowieso niet bepalen wat precies de schade is en hoe deze schade ontstaan is. Uiteindelijk is het dan ook aan hen om aan te geven of de reparatie binnen of buiten de garantie valt. Je krijgt hierover ook een analyse en een prijsopgave. Als je het hier oneens mee bent, dan kun je voor een second opinion kiezen. Je levert jouw toestel dan in bij een andere erkende reparatiedienst. Als er dan een andere conclusie wordt getrokken, dan wordt de reparatie alsnog onder de garantievoorwaarden gerepareerd en hoef jij niet te betalen voor de eerste analyse en de second opinion, alsmede de reparatie.

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer