Vraag

Inkomende gesprekken tijdelijk in of uitschakelen op 1 van de 2 Sims van een S5 mini duos

• 19 januari 2016
  • 2 reacties
  • 4164 Bekeken

Ik heb een S5 mini Duos en wil in verband met het werk 1 simkaart voor binnenkomende gesprekken uit zetten tijdens kantooruren. Wel wil ik kunnen zien wie er gebeld heeft in het meldingen venster of logbestand. Kan iemand mij helpen om dit zo eenvoudig mogelijk in te stellen>

2 reacties

Reputatie 2
Dat gaat niet. De Sim uitzetten kan je eenvoudig doen via SIM-beheer in de instellingen, maar dan staat die dus ook echt uit. Er komt dan niks binnen en er kan daardoor niks gelogd worden. Via de DualSim Ringtone app (Google Play) kun je wel de beltoon en het belvolume per Sim apart instellen. Met deze app kan je 1 Sim dus ook helemaal op stil zetten. Hij gaat natuurlijk wel gewoon over, dus als de telefoon op je bureau ligt zal je het display op dat moment zien oplichten.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi, PepesSmartPlace,

Welkom op het forum van T-Mobile! Ik begrijp dat je tijdens kantooruren slechts op één simkaart bereikbaar wilt zijn. Gbos heeft je al voorzien van een antwoord zie ik, top! 😃 Als je de simkaart uitschakelt krijg je wel een sms van eventuele gemiste oproepen of voicemails. Deze sms'jes worden 72 uur op het netwerk bewaard.

Is het zo duidelijk voor je? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We staan klaar voor je! 🙂

Reageer