Beantwoord

Inloggen met pincode

• 30 maart 2018
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

Ik had altijd een pincode om in te loggen maar ik kom niet meer op die pagina. Moet met ww inloggen
Hoe krijg ik die pincode weer terug
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 april 2018, 10:13

Hoi m0n1que66,

Een pincode is inderdaad een stuk makkelijker - ik gebruik 'm op mijn app ook!

Gebruik je de mobiele app of de browser? Via de mobiele app kun je namelijk inderdaad een pincode instellen. Dit kun je doen in de app via Meer > App instellingen. Daar kun je het instellen van de pincode vinden. Om in te loggen via de browser heb je wel een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Ook deze kun je via de app wijzigen via Meer > Gebruikersnaam en wachtwoord.

Lukt het instellen van de pincode op deze manier wel? Zo niet, dan hoor ik graag waar je exact vastloopt en welke stappen je hebt doorlopen. Dan kan ik je zo goed mogelijk verder helpen. Ik ga natuurlijk mijn uiterste best voor je doen om dit op te lossen voor jou. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi m0n1que66,

Leuk dat je een bezoekje brengt aan deze Community! Wij kunnen je inderdaad met van alles helpen, dus ik denk zeker graag met je mee. :D

Wat bedoel je precies met deze pagina? Waar probeer je in te loggen? Zodra ik wat meer van de situatie weet, kan ik meteen met jou meekijken. Laat het me maar weten!
Hoi Jaimy. Ik kon altijd op t mobile via een eigen gekozen pincode inloggen ipv gebruikersnaam en wachtwoord. Nu als ik inlog dan moet ik steeds een nieuw ww aanvragen
Het gaat niet meer zo makkelijk
Vind ik best raar
Ik wil.dus gewoon weer inloggen met pincode van 5 cijfers zoals het vorige maand nog was
Reputatie 7
Badge +19
Hoi m0n1que66,

Een pincode is inderdaad een stuk makkelijker - ik gebruik 'm op mijn app ook!

Gebruik je de mobiele app of de browser? Via de mobiele app kun je namelijk inderdaad een pincode instellen. Dit kun je doen in de app via Meer > App instellingen. Daar kun je het instellen van de pincode vinden. Om in te loggen via de browser heb je wel een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Ook deze kun je via de app wijzigen via Meer > Gebruikersnaam en wachtwoord.

Lukt het instellen van de pincode op deze manier wel? Zo niet, dan hoor ik graag waar je exact vastloopt en welke stappen je hebt doorlopen. Dan kan ik je zo goed mogelijk verder helpen. Ik ga natuurlijk mijn uiterste best voor je doen om dit op te lossen voor jou. 😃

Reageer