Beantwoord

Inloggen Samsung account lukt niet

• 21 januari 2019
  • 4 reacties
  • 2675 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 3927 reacties
Ejjjj! Hoe is het hier? 😄

We lopen tegen een probleem aan, dus ik dacht: laat ik het eens aan mijn vrienden op het forum vragen. Jullie moeten toch kunnen helpen! 😉
Het gaat over het volgende: mijn man heeft een Samsung S6 (modelnummer SM-G920F) en was voorheen altijd ingelogd met zijn Samsung account op zijn telefoon. Wel zo handig mocht je je telefoon eens kwijtraken. Een tijdje terug zag hij dat hij opeens was uitgelogd op zijn telefoon en kon hij niet meer inloggen. Zie onderstaande melding. Hij heeft geen reset van de fabrieksinstellingen gedaan zoals aangegeven in de melding. Hij kan via de laptop nog wel inloggen op zijn Samsung account, dus gebruikersnaam en wachtwoord kloppen gewoon. Als hij probeert aan te melden krijgt hij de volgende melding: 'Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord'. Wachtwoord resetten helpt niet, dat heeft hij al geprobeerd.

Ik ben heel benieuwd of een van jullie weet hoe we dit kunnen oplossen. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door ShadowLea 24 januari 2019, 21:36

Dit probleem komt vaak voor, meestal door die reset die de SIM-based branding uitvoerd. Maar het komt ook wel eens voor na een storing in het systeem. Probleem is dat de gegevens in de login credentials zijn gewist uit de telefoon, en die probeert hij op te halen om het wachtwoord te controleren. (En dat kan dus niet, want die is blanco)

Als de wachtwoord reset niet helpt, ben ik bang dat je hem op moet sturen, want de hele partitie moet worden gewist om die lege credentials eruit te krijgen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
ga je inloggen via jouw laptop
Dan wijzig je de wachtwoord anders. dan probeer je jouw mobiel opnieuw inloggen
Reputatie 6
Badge +17
Dat heeft hij al geprobeerd, maar helaas werkte het inloggen op zijn mobiel daarna nog steeds niet... 😞
Reputatie 7
Badge +9
Dit probleem komt vaak voor, meestal door die reset die de SIM-based branding uitvoerd. Maar het komt ook wel eens voor na een storing in het systeem. Probleem is dat de gegevens in de login credentials zijn gewist uit de telefoon, en die probeert hij op te halen om het wachtwoord te controleren. (En dat kan dus niet, want die is blanco)

Als de wachtwoord reset niet helpt, ben ik bang dat je hem op moet sturen, want de hele partitie moet worden gewist om die lege credentials eruit te krijgen.
Reputatie 6
Badge +17
Thanks voor de uitleg Lea! Wel balen dat 'ie dan opgestuurd moet worden 😞 We gaan nog één keer een wachtwoord reset doen en hopen dat het nu toch wel helpt.

Reageer