Beantwoord

Inloggen Samsung S7 Edge na een update

• 11 september 2016
  • 12 reacties
  • 1077 Bekeken

Hallo,
ik heb een Samsung 7 edge.
Vandaag kon ik, na een software update, niet meer inloggen met de vingerafdruk.
De pincode die ik bij de sim kaart kreeg werkt niet.
Ik heb meerdere codes geprobeerd en niks werkt.
Nu wil ik de puk-code proberen maar de telefoon vraagt niet om de puk-code.
Het enige wat ik bereik is dat de tijd langer wordt voor ik weer een code kan proberen.
Ik zit nu inmiddels op een uur wachttijd.

Hoe kan ik de puk-code invoeren ?
De methode die op T-mobile wordt aan gegeven (klikken op het bel pictogram) werkt niet.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Bercas,

Welkom op ons forum! :)

Dat schiet inderdaad niet op! Ik zie dat je hierover ook contact hebt gehad via de Chat, met mijn collega Sue. Helaas was het toen niet gelukt, maar je gaf aan dat je met de instructie aan de slag ging en anders langs de winkel zou gaan of contact op ging nemen met Samsung. Heb je ondertussen alles al geprobeerd en ben je misschien al wat verder met het probleem?

Ik heb ook nog even in ons forum gegraven en ben dit topic tegengekomen. Hier had iemand eenzelfde soort probleem. Uiteindelijk is het probleem hier wel opgelost, wellicht helpt jou deze suggestie ook.

We horen graag van je of het uiteindelijk toch allemaal gelukt is!
Hoi David,

de suggesties hebben tot nu toe nog niet gewerkt.
Schijnbaar werkt het bij S7 edge net weer anders dan op de vorige modellen.
Ik ga morgenvroeg even naar de T-mobile shop waar ik de telefoon heb gehaald.

Ik heb al mijn gangbare pincodes geprobeerd.
Anders moet ik helaas toch een harde reset doen maar dat is het laatste redmiddel.

De link in jouw berichtje werkte helaas niet, de DNS-adres van de server kon niet gevonden worden.
Probeer deze link eens:
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/vingerafdruk-herkenning-werkt-niet-samsung-galaxy-s6-254872/index1.html#post1246330
Dank je,
Ik heb een harde reset gedaan en daarna ook via mijn google account alles weer terug kunnen zetten.
Ben wel blij dat ik altijd netjes back-ups heb gedaan.

Bedankt allemaal, ik ben weer online en bereikbaar 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bercas,

Altijd handig, die back-ups! Goed om te lezen dat het opgelost is. 😃
Nu zit ik met dit probleem... ik kan geen hard reset doen blijf de melding krijgen dat pincode onjuist is terwijl ik de juiste invoer. ook wordt er niet gevraagd naar een pukcode.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Shelinachantal,

Ai, balen dat jouw toestel ook kuren heeft! Waarom kun je geen harde reset doen? Lukt het niet of wil je het niet omdat je dan jouw gegevens kwijt bent? Dit was namelijk wel de oplossing bij Bercas. Vul je de pincode van jouw simkaart in of de pincode van jouw toestel? Kun je eens deze laatste invullen als je dat nog niet had gedaan? Lukt het dan wel? Heb je verder al naar dit topic gekeken? Mogelijk werkt deze oplossing ook voor jou.

Ik hoor graag of het gelukt is!
Ik kon het niet omdat het niet kon. Het enige wat ik kon doen is mijn pincode intoetsen en toestel opnieuw opstarten. Als je opnieuw opstart (bij mij is dit het geval) dan moet je de pincode van de simkaart invoeren. Dit was steeds onjuist ookal was de juiste code ingevoerd. Pincode melding kreeg ik nooit. Heb via Google mn telefoon getraceerd en gewist daarna kon ik weer erop.
Ooh als je daarna weer aanmeld met je google account dan heb je als het goed is alles weer terug
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Shelinachantal,

Fijn om te lezen dat het uiteindelijk is gelukt! 🙂 Bedankt ook voor het delen van jouw oplossing. Is het nog gelukt met jouw gegevens om die terug te halen met jouw Google account? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Ja het is gelukt!
Reputatie 6
Badge +17
Top! Goed om te horen 🙂

Reageer