Beantwoord

Inlogverzoek galerij

• 19 augustus 2014
  • 9 reacties
  • 11998 Bekeken

Goedemorgen,

Vandaag kreeg ik een inlogverzoek voor mijn galerij te zien. Bij het openen klikte ik op annuleren, maar omdat er niks gebeurde klikte ik er nogmaals op. Net op dat moment veranderde annuleren in ok en nu heb ik dus iets 'aangemaakt' wat ik niet wil. Kan iemand mij vertellen wat dit is, of mijn foto's nu ergens openbaar staan en hoe ik dit ongedaan kan maken?

Alvast heel erg bedankt!

Natascha
icon

Beste antwoord door ShadowLea 19 augustus 2014, 12:29

Dat is Picasa, Google, Samsung of Dropbox. Je foto's staan niet openbaar, maar op een Cloud ter backup.

Het gele logo is het logo van de standaard Gallerij app.

Zou je onder instellingen --> Accounts eens willen kijken welke hier staan?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Nee dat hoeft niet.
Log hier in en ga naar foto's: https://plus.google.com/
Daar kun je de foto's verwijderen als je wilt.
Volgens mij is het net gelukt. Hij viel onder Google+. Heb deze app uitgezet en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Als het goed is, zijn de foto's nu ook def. bij Google verwijderd? De app zie ik in ieder geval niet meer staan.
Dank je voor je reactie.
Picasa en Dropbox heb ik uitgezet. Het vreemde is dat ik de app Foto's wel tussen de andere apps (op het hoofdscherm zeg maar) zie staan, maar niet in de lijst met alle applicaties. Is er nog een andere manier om deze app te verwijderen? Hij blijft namelijk foto's synchroniseren.
Reputatie 7
Badge +9
Je kan via Instelingen --> Applicatiebeheer --> Alles --> Dropbox de Dropbox app verwijderen.

In di elijst met applicaties staat ook Picasa Upload. Verwijder (of schakel uit) die ook. Idem voor de app Photo's/Foto's. (Logotje dat lijkt op een tuinwaaiertje met 4 kleuren.)
Bedankt voor jullie reacties.
@ShadowLea, ik heb daar uit jouw lijstje Dropbox en Google onder staan.
En daaronder staat bij back-up opties Cloud.
Kreeg bij het inlogverzoek wel mijn gmail adres te zien, dus ik denk dat het van Google is.
Heb nu op mijn telefoon een Dropbox app met foto's erin, die ik niet permanent verwijderd krijg en een app Google foto's. Weet je hoe ik deze kan legen/verwijderen? Als ik nu de foto's verwijder, worden ze ook uit mijn galerij verwijderd. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is Picasa, Google, Samsung of Dropbox. Je foto's staan niet openbaar, maar op een Cloud ter backup.

Het gele logo is het logo van de standaard Gallerij app.

Zou je onder instellingen --> Accounts eens willen kijken welke hier staan?
Stond volgens mij een geel logo bij, weet niet of je daar wat aan hebt.
Met een Samsung galaxy s4. Weet dus niet welke app dit was.
Badge +13
Met welk toestel deed je dit en welke app of site vroeg dit?

Reageer