Beantwoord

Instellen beltonen op Samsung Galaxy S8

• 28 juli 2017
  • 4 reacties
  • 5660 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
Ik heb deze week mn Samsung s8 ontvangen. Wanneer ik mn beltoon / Whatsapp bericht tonen etc wijl veranderen krijg ik een meldingsval met locatie opgeven....
Ik zie dus de opties niet meer. Wanneer ik deze op annuleren tik gaat hij terug naar oude scherm.. instellingen etc...kan dus niets. Dat scherm ivm locatie geeft mappen ringtone Whatsapp etc ....alles is leeg... hoe kom ok weer bij de normale tonen van mn telefoon....groetjes een leek!
icon

Beste antwoord door David 31 juli 2017, 11:51

Hoi Mo18,

Het scherm over de mappen met de ringtone herken ik niet gelijk, heb je daar misschien een screenshot van? Voor de instellingen van jouw beltoon ga je naar 'Instellingen', dan 'Geluiden en trillen' en daar kun je onder 'Beltoon' een ringtone uitkiezen voor wanneer je gebeld wordt.

Bij WhatsApp moet je naar WhatsApp zelf, dan ga je rechtsboven naar de instellingen door op de 3 puntjes te klikken. Daar kun je kiezen voor 'Meldingen' en daar kun je alles aanpassen qua meldingen voor WhatsApp.

Als dat niet werkt en je krijgt steeds een melding, kun je daar dan een screenshot van toevoegen aan jouw reactie? We weten dan beter waar het verkeerd gaat en kunnen je dan hopelijk verder helpen!

We horen graag van je of het gelukt is! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mo18,

Het scherm over de mappen met de ringtone herken ik niet gelijk, heb je daar misschien een screenshot van? Voor de instellingen van jouw beltoon ga je naar 'Instellingen', dan 'Geluiden en trillen' en daar kun je onder 'Beltoon' een ringtone uitkiezen voor wanneer je gebeld wordt.

Bij WhatsApp moet je naar WhatsApp zelf, dan ga je rechtsboven naar de instellingen door op de 3 puntjes te klikken. Daar kun je kiezen voor 'Meldingen' en daar kun je alles aanpassen qua meldingen voor WhatsApp.

Als dat niet werkt en je krijgt steeds een melding, kun je daar dan een screenshot van toevoegen aan jouw reactie? We weten dan beter waar het verkeerd gaat en kunnen je dan hopelijk verder helpen!

We horen graag van je of het gelukt is! 🙂
Reputatie 2
Van de beltonen weet ik...zowel telefoon als Whatsapp..... screenshot hier delen hoe?
Reputatie 2
Krijg melding ... locatie.... daarin staan lege mappen. Wanneer ik annuleer kom ik weer op het gewone scherm. Maar niet met zichtbaar welke tonen deuntjes etc...dat was alleen de eerste keer. Wil mn foon niet resetten
Hoi mo18.

Je kunt screenshots toevoegen door onderaan het berichtveld op 'Afbeeldingen' te klikken.

Op je telefoon moet je eerst via de knop 'menu' links bovenin voor 'desktopversie weergeven' kiezen, dat staat bijna onderaan in het menu. Dan krijg je het 'volledige' forum te zien. 🙂

Reageer