Beantwoord

Instellingen internet

  • 12 november 2018
  • 1 reactie
  • 1150 Bekeken

Ik heb een mobiel die ik gebruik voor mijn werk bij het Rode Kruis. Nu is er om onduidelijke reden iets misgegaan, nadat ik de telefoon opnieuw heb gestart.
Mijn internet is gestopt en ik kan de goole-play niet updaten ( want daar vraagt het toestel om.)

Wie o wie kan mij vertellen wat er mis is gegaan en hoe ik dit weer kan herstellen.
Ik awel handmatig de internet instellingen ingesteld, maar dan nog doet het internet het niet.

Dirk
icon

Beste antwoord door Hajar 14 november 2018, 14:10

Hi Dirk,

Wij denken gaag met je mee! Van welk toestel maak jij gebruik?Heb je een actieve internet bundel? Staat je mobiele data wel aan? Laat het ons weten en dan helpen we je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dirk,

Wij denken gaag met je mee! Van welk toestel maak jij gebruik?Heb je een actieve internet bundel? Staat je mobiele data wel aan? Laat het ons weten en dan helpen we je graag verder!

Reageer