Beantwoord

Instellingen voor Samsung SGH-E600

• 15 februari 2018
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Ik zou héél graag de instellingen vr mms voor de Samsung SGH-E600 willen ontvangen. Zou klantenservice mij die svp willen sturen? Ik ben al 1,50 kwijt aan belkosten en het niet op kunnen halen van foto's
icon

Beste antwoord door Bas 16 februari 2018, 10:54

Hey,

Goed om te lezen dat het ondertussen gelukt is! Zou je misschien willen delen hoe je het hebt opgelost? Wellicht help je er in de toekomst andere klanten mee! 😃 Het verwijderen van het profiel is natuurlijk mogelijk, maar zou ik mogen vragen wat de reden hiervoor is?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Inmiddels opgelost, svp profiel verwijderen vh forum en een bevestiging sturen.
Reputatie 4
Badge +13
Hey,

Goed om te lezen dat het ondertussen gelukt is! Zou je misschien willen delen hoe je het hebt opgelost? Wellicht help je er in de toekomst andere klanten mee! 😃 Het verwijderen van het profiel is natuurlijk mogelijk, maar zou ik mogen vragen wat de reden hiervoor is?

Ik hoor het graag van je!
IPadres bij mms vervangen door proxyadres. Er volgde hier geen reactie, zelf nr een oplossing gezocht. Forum is niet meer nodig. Het is niet klantvriendelijk dat je je profiel niet zelf kunt verwijderen voor de 2e keer svp verwijderen en een bevestiging sturen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Het account kan niet verwijderd worden en dus heb ik je username aangepast en het account gebanned. Ik ga ook dit topic sluiten zodat er niet meer gereageerd kan worden. Hopelijk is hiermee alles naar wens!