Beantwoord

Internet bundel

• 20 juli 2016
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Hoi, ik heb vrij recent mijn contract verlengd bij tmobile en er een nieuw toestel (galaxys7) en simkaart bij gekregen. Sim kaart geactiveerd en gebruik nu met plezier mijn nieuwe toestel. Echter kan ik mijn data bundel niet resetten. Ik zie op de factuur de aanvragen staan, en als ik ofwel via de SMS of via my t-mobile een reset aanvraag dan wordt deze geactiveerd volgens de automatische reactie, maar de reset lijkt echter niet doorgevoerd te worden. Oftewel ik wordt wel voor data gefactureerd terwijl ik naar mijn ervaring geen reset krijg doorgevoerd. Ik heb al geprobeerd via my tmobile de instellingen opnieuw aan te vragen maar daar krijg ik ook geen SMS van. Bellen en dergelijk kan ik echter wel, dus ik snap er eigenlijk niets van. Kan iemand mij hier via het forum mee helpen of moet ik langs gaan bij een tmobile shop?
icon

Beste antwoord door Trajh91 20 juli 2016, 09:08

Het is niet toegestaan om meerdere topics over 1 onderwerp aan te maken.

Je hebt reactie in je andere topic. Dit topic zal gesloten worden door een moderator of klantexpert.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Het is niet toegestaan om meerdere topics over 1 onderwerp aan te maken.

Je hebt reactie in je andere topic. Dit topic zal gesloten worden door een moderator of klantexpert.