Beantwoord

Invullen Samsung gear account

• 28 februari 2016
  • 9 reacties
  • 853 Bekeken

Reputatie 2
Hallo, misschien een suffe vraag maar bij de registratie op de samsungaccount voor de gratis gear bij de s7 vragen ze om de e-ID . Wat is :?
icon

Beste antwoord door Volkan36 29 februari 2016, 13:54

Beste mic7

de e-ID word mee bedoelt dat daar je eigen email moet vermelden.

Succes met het maken van je account.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +13
Beste Mic heb je wel al een account bij Samsung?
Alleen dan kan je daar inloggen namelijk want waar vragen ze om dat e id bij jouw?
Reputatie 7
Badge +20
Hi mic7,

Welkom op het Forum!

Er bestaan geen suffe vragen, mic7. Je hebt jouw e-ID nodig om een Samsung account aan te maken, Jouw e-id kun je vinden bij je instellingen. In deze YouTube video staat precies uitgelegd hoe je achter je e-ID kunt komen.

Laat je mij weten of het is gelukt? 🙂
Beste mic7

de e-ID word mee bedoelt dat daar je eigen email moet vermelden.

Succes met het maken van je account.
Reputatie 2
Hoi Hajar. De link lukte niet, maar idd wat Volkan zei klopte. Klopt het ook dat je als je de S7 bij tmobile in de shop hebt besteld, je eerst dus een account nodig hebt? Ik kan hem pas de 10 of 11e ophalen en dan evt. pas claimen (de gear). Hoe werken de stappen volgens jullie?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Mic7,

Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Hierin wordt het hele proces uitgelegd. Mocht je nog informatie missen dan horen we het graag!

Laat ons weten of alles nu duidelijk is. 🙂
Reputatie 2
Hoi Issam. Bedankt voor het antwoord maar ik heb de s7 besteld in de t-mobile shop en krijg een email of telefoontje van hen dat ik hem op kan komen halen rond de 10e. Maar ik heb geen bewijs of zoiets gekregen dat ik dus iets kan uploaden. Dit alles staat niet in het topic. Weet jij er iets meer van? Groet Micha
Reputatie 7
Badge +20
Hi Micha,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Jij hebt op 26-02 een bevestigingsmail ontvangen op het e-mail adres dat bij ons bekend is. Kan dat kloppen? Je kan dat mailtje gebruiken om een Samsung Gear VR aan te vragen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Reputatie 2
Hoi Hajar. Ik heb vanmiddag de bevestigingsmail gekregen van Samsung dat hij is goedgekeurd en dat ik de gear binnen 8 weken binnen krijg. Bedankt voor de steun!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi mic7,

Super dat het is gelukt! Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Samsung s7 en de Gear Vr! :8

Let me know als nog vragen hebt!

Reageer