Beantwoord

Is er een mogelijkheid om mijn factuur van de telefoon die ik heb gekocht online terug te vinden?

• 8 januari 2019
  • 3 reacties
  • 503 Bekeken

Is er een mogelijkheid om mijn factuur van de telefoon die ik heb gekocht online terug te vinden?
icon

Beste antwoord door h.charkaoui 8 januari 2019, 15:39

H @Selva_Budak,

je hebt het pakketje ontvangen, waar alles in de doos zat factuur en garantie bewijs, heb je het via t-mobile gekocht of via andere online shop ?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
H @Selva_Budak,

je hebt het pakketje ontvangen, waar alles in de doos zat factuur en garantie bewijs, heb je het via t-mobile gekocht of via andere online shop ?
Reputatie 4
Badge +2
Is er een mogelijkheid om mijn factuur van de telefoon die ik heb gekocht online terug te

Is je toestel/tablet kapot? Dan heb je recht op garantie. Deze garantie geldt voor een periode van 2 jaar, gerekend vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen.
Om aanspraak te maken op garantie heb je wel een bewijs van aankoop of betaling nodig. Bijvoorbeeld je afleverfactuur of je afleverbon.
Lees hoe je zelf je reparatie kunt aanmelden (en bekijk de T-Mobile reparatievoorwaarden) op onze reparatiepagina.

Zijn er bij de levering al meteen gebreken te zien? Dan moet je dit binnen 8 dagen bij onze Klantenservice melden.
Neem contact met ons op
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb je in dit topic voorzien van een reactie. :)

@h.charkaoui Bedankt voor het meedenken!

Reageer