Beantwoord

Kan geen sms naar het buitenland versturen?

Hoi hoi,

Ik probeer een sms naar een Arizona, US nummer te sturen, maar mijn telefoon blijft "Failed to send message" weergeven. Ik weet niet of dit met T-Mobile heeft te maken, maar ik wist niet waar ik zoiets kon vragen. (Ik heb een Samsung S8 en ik heb geen abonnement)

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 13 mei 2019, 11:16

Hi Seth,

We ervaren momenteel wat problemen met sms verzenden naar het buitenland dus wellicht ervaar je nu hetzelfde. Ik wil graag met jou de oorzaak achterhalen en daarvoor heb ik wat meer informatie nodig. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kun je wel naar andere buitenlandse nummers sms'en en kun je een sms ontvangen? Heb je de landcode toegevoegd aan het nummer? Ik ontvang graag een reactie op mijn vragen en een privébericht met het nummer dat je probeert te sms'en en datum en tijdstip. Dan kan ik dit doorzetten naar onze technische afdeling en gaan zij dit verder onderzoeken.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Seth,

Log in op Mijn T-Mobile en kijk bij Gegevens&Instellingen, Blokkades of sms naar het buitenland wellicht geblokkeerd staat.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Seth,

We ervaren momenteel wat problemen met sms verzenden naar het buitenland dus wellicht ervaar je nu hetzelfde. Ik wil graag met jou de oorzaak achterhalen en daarvoor heb ik wat meer informatie nodig. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kun je wel naar andere buitenlandse nummers sms'en en kun je een sms ontvangen? Heb je de landcode toegevoegd aan het nummer? Ik ontvang graag een reactie op mijn vragen en een privébericht met het nummer dat je probeert te sms'en en datum en tijdstip. Dan kan ik dit doorzetten naar onze technische afdeling en gaan zij dit verder onderzoeken.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer