Beantwoord

Kan hotmail niet instellen na update op Samsung S6 Edge

• 3 maart 2016
  • 3 reacties
  • 1746 Bekeken

Hallo,

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een samsung s6 Edge.
Tot vanochtend werkte mijn email gewoon op mijn telefoon.
Alleen heeft mijn telefoon net een update gehad naar android 6.0.1.
Sindsdien werkt mijn mail niet meer.
Ik krijg op geen enkele manier mijn email ingesteld op mijn telefoon.

Ik heb de stappen die hier op het forum vermeld werden als gevolgd om mijn email in te stellen op mijn telefoon.
Echter krijg ik nu de melding:

De e-mailserver (pop3.live.com) reageert niet. U kunt het instelproces voortzetten, Maar u kunt pas e-mails verzenden en ontvangen nadat u account is geverifieerd door de server.

Na de update haalde mijn telefoon niet meer automatische na 15min mijn emails op.
Ik kreeg alleen nog emails binnen als ik ze handmatig binnen haalde.
Dit vond ik erg vervelen dus heb ik email account (hotmail) even verwijderd.
Mijn plan was om het opnieuw in te stellen in de hoop dat het dan weer zou werken, Maar nu krijg ik niet eens meer mijn mail ingesteld.

wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 4 maart 2016, 02:07

dat is vreemd want de standaard mail app heeft het gewoon gedaan op mijn s6 edge met hotmail.

En met de update kreeg je een andere versie van de app. Niet zo heel erg vreemd, bij een update veranderen dingen.

Bij de een werkt hij zonder problemen, bij de ander werkt hij nooit. Er is totaal geen touw aan vast te knopen, en niemand weet wat er nou eigenlijk mis gaat. Zo heb ik hem op mijn NotePro tablet nooit werkende gekregen, maar op mijn Note 3 met identieke hardware en dezelfde firmware versie, en hetzelfde email adres, werkt hij wel. Behoorlijk irritant.

Maar ik ben sowieso overgestapt op K9 vanwege de SMTP ondersteuning en de enorme hoeveelheid extra opties.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welke email app gebruik je?

De standaard email app heeft al sinds Android 2.3 problemen met Hotmail/Outlook.

Kun je K9 Mail eens proberen?
Welke email app gebruik je?

De standaard email app heeft al sinds Android 2.3 problemen met Hotmail/Outlook.

Kun je K9 Mail eens proberen?

dat is vreemd want de standaard mail app heeft het gewoon gedaan op mijn s6 edge met hotmail.
Reputatie 7
Badge +9

En met de update kreeg je een andere versie van de app. Niet zo heel erg vreemd, bij een update veranderen dingen.

Bij de een werkt hij zonder problemen, bij de ander werkt hij nooit. Er is totaal geen touw aan vast te knopen, en niemand weet wat er nou eigenlijk mis gaat. Zo heb ik hem op mijn NotePro tablet nooit werkende gekregen, maar op mijn Note 3 met identieke hardware en dezelfde firmware versie, en hetzelfde email adres, werkt hij wel. Behoorlijk irritant.

Maar ik ben sowieso overgestapt op K9 vanwege de SMTP ondersteuning en de enorme hoeveelheid extra opties.

Reageer