Beantwoord

Kan niet sms'en

• 5 november 2015
  • 10 reacties
  • 245 Bekeken

Ik heb sinds gisteren een Samsung s4 maar ik kan niet smsrn? Als ik een sms wil versturen zegt hij bericht mislukt.. ook naar t mobile om mijn saldo op te vragen wil ook niet , help wat kan ik doen
icon

Beste antwoord door Amy 7 november 2015, 10:03

Hi Kim,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Er is een nieuwe simkaart naar je onderweg. Zodra je deze ontvangt kun je hem het beste even laten activeren door te bellen naar de klantenservice (1200). Wanneer je de simkaart zelf wilt activeren moet je namelijk een sms ontvangen en zoals je bericht aangeeft gaat dat helaas niet lukken.

Veel plezier met je nieuwe S4! 😉 Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen? :8
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +12
Welkom op het forum! :)

Vervelend dat je niet kunt sms'en 😞 zou je kunnen aangeven of het om een abonnement gaat of om prepaid? heb je wel gewoon bereik? kun je wel smsjes ontvangen? Hoe wil je je saldo bekijken, is dat via My T-Mobile of via de My T-Mobile app?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Kim,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Er is een nieuwe simkaart naar je onderweg. Zodra je deze ontvangt kun je hem het beste even laten activeren door te bellen naar de klantenservice (1200). Wanneer je de simkaart zelf wilt activeren moet je namelijk een sms ontvangen en zoals je bericht aangeeft gaat dat helaas niet lukken.

Veel plezier met je nieuwe S4! 😉 Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen? :8
Het gaat op prepaid, maar het is al geregeld mijn nieuwe simkaart word thuis gestuurd en hoop dat het vanaf dan beter gaat ! Hartelijk bedankt
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Kim,

Bedankt voor het doorgeven. In het systeem zie ik dat je inmiddels je nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Lukt het weer om sms'jes te sturen? Laat het ons weten!
Nee helaas, ik kan wel gewone sms jes sturen.. maar op een rare manier niet naar t mobile waaronder naar 1144 saldo.. enig idee hoe dit kan?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kimmxxx,

Heel raar dat het specifiek bij T-Mobile nummers niet werkt.. :S

Kun je wel bellen naar ons om de status van je tegoed op te vragen? Krijg je een foutmelding wanneer je SALDO sms't naar 1144? Zou je ook kunnen kijken of het nummer van de SMS-centrale goed staat in je telefoon?

Ik ben benieuwd of we het probleem nu weten te achterhalen!
Ik weet niet naar welk nummer ik dan moet bellen. En ja ik krijg een fout melding hij zegt bericht niet gestuurd.. het nummer van de sms centrale staat goed!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kimmxxx,

Er was een storing waardoor je niet via SMS kon opwaarderen. Kun je nu wel SMS'en naar 1144? Als je wil bellen om de status van je tegoed op te vragen dan kun je bellen naar 1244.

Laat ons weten of je probleem is verholpen anders zet ik dit door naar onze technische afdeling. 🙂
Neee helaas kan ik nog steeds niet smsen naar 1144.. ik vind dit heel vervelend worden..
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kim,

Super vervelend dat het nog steeds niet opgelost is! :(

Heb je je al een keer aangemeld voor het SMS opwaarderen? Mocht dit het geval zijn zou je jezelf dan nogmaals willen aanmelden hiervoor? Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Wil je aan ons laten weten of het na de registratie wel lukt?

Reageer