Beantwoord

kan nu niet downloaden probeer het later opnieuw

Hallo mensen,

K heb een Galaxy S2 en heb een prepaid sim-card aangeschaft. Ik startte op en kreeg een mms en wou het vervolgens downloaden.
Maar er gebeurde niks. Na enkele dagen ging mijn telefoon vanzelf opstarten toen kreeg ik de melding; kan nu niet downloaden probeer het later opnieuw.
Daarna starte mijn telefoon opnieuw op. Ik heb hiervoor gegoogled en het blijkt dat er ergens een foutje is met de verzonden mms. Heel raar!
Mijn telefoon start de heletijd maar opnieuw op met dezelfde melding.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Razza 25 februari 2013, 10:25

@hhakan

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. De instellingen staan correct vermeld op het netwerk. Het enige wat eigenlijk mist is waarschijnlijk een internetverbinding. Deze is wel vereist voor het versturen of ophalen van een MMS bericht. Je zou dus eventueel via een Wi-Fi netwerk verbinding kunnen maken en op deze manier je MMS bericht ophalen.

Tip: Als je een account hebt op My T-Mobile en je jezelf registreert voor het geweldige T-Mobile Speciaal spaarprogramma krijg je €10,- gratis beltegoed!

Bekijk origineel

5 reacties

Iemand mogelijke oplossing?
Reputatie 6
Misschien is de instelling voor mms niet goed op je gsm. Probeer de instellingen opnieuw in te stellen door in te loggen op my T-Mobile en naar 'automatische instellingen' te gaan.
Dit heb ik nog steeds, my t-mobile instellingen heeft niet gewerkt ik krijg geen sms binnen
Reputatie 6
Badge +16
@hhakan

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. De instellingen staan correct vermeld op het netwerk. Het enige wat eigenlijk mist is waarschijnlijk een internetverbinding. Deze is wel vereist voor het versturen of ophalen van een MMS bericht. Je zou dus eventueel via een Wi-Fi netwerk verbinding kunnen maken en op deze manier je MMS bericht ophalen.

Tip: Als je een account hebt op My T-Mobile en je jezelf registreert voor het geweldige T-Mobile Speciaal spaarprogramma krijg je €10,- gratis beltegoed!
@Razza

Bedankt voor de tip. 
Over het probleem, het is het verholpen door maar een alternatieve oplossing: factory reset.
Mijn broer heeft het kunnen overhalen om het te maken.
Toch bedankt voor jullie hulp

Reageer