Kan T-Mobile mij een scherpere aanbieding geven voor de Galaxy S6 Edge 64 gb?

Kan Tmobile mij een scherpere aanbieding geven om te blijven?? Als ik rond kijk zie ik dat het elders betere en vooral goedkopere aanbiedingen. Wil heel graag bij Tmobile blijven, maar wordt me wel moeilijk gemaakt. Inmiddels al meer dan 10 jaar klant!! Hoor graag van jullie! Mvg, John

4 reacties

Hoi John, welkom op het forum.

T-Mobile kan alleen bij acties echt scherpere prijzen voor toestellen bieden dan bijvoorbeeld een belsimpel of gsmweb etc. Dit zijn winkels die op grote schaal de toestellen kunnen inkopen en daardoor deze erg scherp kunnen combineren met de abonnementen.

Dat is echter prima, want of je direct bij T-Mobile verlengt of via een winkel voor de goedkopere telefoon zal voor het abonnement niet uitmaken en jou de voordelen van de goedkopere telefoon leveren!

Ik heb even op Tweakers de pagina opgezocht waar je zal willen kijken. Dit is echter 'nieuw' want Tweakers doet moeilijk over verlengen...

Geef anders een gil wat je precies zoekt, dan zijn er genoeg hier die graag meekijken/denken en je naar een prima deal willen helpen!
Hallo Poco! Ik zou graag een samsung Galaxy s6 edge 64 gb willen, met abonnement (onbeperkt bellen en smssen en 3000mb). Maar voor €450 voor de tel bij betalen vind ok teveel, helemaal als je naar andere aanbieders kijkt. Wat kan tmobile mij, als langdurige klant, aanbieden?? Mvg, john
T-Mobile medewerkers zelf zullen tussen de 24 en 48 uur reageren en die kunnen je in contact brengen met sales voor een persoonlijk aanbod..

Wat ik kan vinden is dat je voor onbeperkt bellen (10.000 min LOL!) + 120min in Europa + onbeperkt sms + 3Gb data ongeveer een 52 euro per maand kwijt gaat zijn (inclusief betalen voor toestel) en een eenmalige +/- 107 euro... De moeite waard om even bij derde partijen te gaan kijken.

Samsung Galaxy S6 Edge 64GB: € 107,-
T-Mobile Stel Samen en Stel Bij verlenging 3GB 2 jaar
10.000 Belminuten en onbeperkt SMS
Internet: Tick 3GB
Normaal: € 35,- p/m
Actietarief: Gehele contractduur € 27,- p/m
+ Toestelservice € 25,- p/m

Zoek je zoiets?
Reputatie 7
Badge +15
Hey John,

Leuk om te zien dat Poco-Loco je al op weg aan het helpen is en leuk dat je wilt verlengen natuurlijk! 😉 Je zou inderdaad ook via Studentmobiel kunnen verlengen met de S6 Edge.

Ik durf je niet te zeggen wat we jou precies kunnen aanbieden wél kan ik een belafspraak voor je maken met een van mijn Sales-collega's. Mocht je dit willen zou je dan aan kunnen geven welk tijdstip jou goed uitkomt? Dan zorg ik er voor dat een van mijn collega's contact met je opneemt om de mogelijkheden door te spreken.

We horen van je!

Reageer