Beantwoord

Kapotte oordopjes Samsung Galaxy S8+

• 29 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 322 Bekeken

Heb een paar weken terug een Samsung Galaxy S8+ aangeschaft maar helaas heb ik nu al problemen met mijn oordopjes. De rechter valt steeds weg en komt soms heel zacht terug dus ik hoor het alleen goed met de linker. Zit er ook garantie op de oordopjes? Zoja, hoe kan je er voor zorgen dat je een nieuwe kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Hajar 29 augustus 2017, 16:02

Hi Yuriboyka,

Aaah balen dat je oordopjes nu al kuren vertonen. Bij ons zit er 6 maanden garantie op accessoires (o.a oordopjes). Ik zie dat je je abonnement bij een derde partij hebt aangeschaft en dus kan je hiermee terecht bij de verkoper. Je kan daar even navragen hoeveel garantie erop zit. Je zou het eventueel ook bij Samsung kunnen proberen.

Laat je even weten of je er zo uitkomt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yuriboyka,

Aaah balen dat je oordopjes nu al kuren vertonen. Bij ons zit er 6 maanden garantie op accessoires (o.a oordopjes). Ik zie dat je je abonnement bij een derde partij hebt aangeschaft en dus kan je hiermee terecht bij de verkoper. Je kan daar even navragen hoeveel garantie erop zit. Je zou het eventueel ook bij Samsung kunnen proberen.

Laat je even weten of je er zo uitkomt?
Reputatie 5
Badge +14
Ik denk dat je dat moet vragen waar je de telefoon gekocht hebt . Er zit zeker garantie op je oordopjes !

Reageer