Beantwoord

kapotte uitknop samsung s6

• 10 mei 2017
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

hallo

mijn samsung s6 uitknop is kapot gegaan. en mij mobiel is uitgeschakkeld hoe kan ik hem weer aan zetten hij ligt al aan de oplader maar hij gaat niet aan want ik kan mijn uitknop niet ingedrukt houden is hier een oplossing voor?

alvast bedank. luke
icon

Beste antwoord door Sam- 11 mei 2017, 10:06

Hoi Luke,

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community. Gaaf om je hier te zien!

Oh balen zeg.. Hoe is het gebeurd? Ik wilde in eerste instantie adviseren om de telefoon te koppelen aan je oplader. Bij sommige toestellen gaat de telefoon dan automatisch aan. Alleen heb je dat al uitgeprobeerd.

Heb je jouw toestel al een keer verbonden aan een computer of laptop? Wellicht dat de telefoon dan wel opstart. Mocht je telefoon herkend worden door je computer of laptop, dan adviseer ik je om meteen een back-up te maken van je gegevens. Als je jouw toestel opstuurt ter reparatie dan heb je jouw gegevens in ieder geval veilig gesteld en kan je deze altijd weer op je toestel plaatsen wanneer deze hersteld of vervangen is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luke,

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community. Gaaf om je hier te zien!

Oh balen zeg.. Hoe is het gebeurd? Ik wilde in eerste instantie adviseren om de telefoon te koppelen aan je oplader. Bij sommige toestellen gaat de telefoon dan automatisch aan. Alleen heb je dat al uitgeprobeerd.

Heb je jouw toestel al een keer verbonden aan een computer of laptop? Wellicht dat de telefoon dan wel opstart. Mocht je telefoon herkend worden door je computer of laptop, dan adviseer ik je om meteen een back-up te maken van je gegevens. Als je jouw toestel opstuurt ter reparatie dan heb je jouw gegevens in ieder geval veilig gesteld en kan je deze altijd weer op je toestel plaatsen wanneer deze hersteld of vervangen is.

Reageer