Vraag

Klacht!

• 24 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Hallo,

Vrijdag 10 augustus liep mij Samsung S4 vast. Werd heel heet, startte voortdurend opnieuw op en bleef uiteindelijk zwart en heel heet.
Contact via deze site. Advies: Haal alle data eraf en doe een factory reset. De data eraf halen lukt na uren proberen niet, ook aan de computer gehangen iedere keer weer een restart uit zich zelf. Dan maar alles kwijt en een factory reset. Geen enkele verbetering! Euvel blijft. Zaterdag naar de T-mobile shop. Daar doet het toestel het ineens wel, naar huis, maar na een half uur thuisgekomen te zijn is het toestel uit zichzelf weer enorm heet en zwart. Terug naar de winkel.
Ja uw toestel in net ouder dan twee maanden, dan mogen wij niet omruilen of een tijdelijk toestel geven! Wij sturen voor u op.
Dat duurt dagen voor het toestel voor reparatie arriveert. De reparatie bestaat uit….. een software update. Afgelopen vrijdag komt het toestel weer terug. Na het installeren van twee apps weer precies dezelfde problemen!!!!
Helpdesk gebeld met drie verschillende toestellen want ik wordt iedere keer zodra ik toetschelreparatie kies terug verwezen naar het hoofdmenu omdat nummer weergave niet aan zou staan!!! Nu die stond wel aan, dan maar via 5 overige vragen.
Ik wordt naar de reparatieafdeling verwezen. Ja dan moet ik het toestel opnieuw insturen. En….. om mij tegemoet te komen krijg ik een maand korting op mijn abonnement. Tjonge, tegemoetkoming? Ik heb een maand niet gebeld en geïnternet zo meteen! Kan ik een tijdelijk toestel krijgen of een ruiltoestel? Nee mijnheer dat doen we niet!
We sturen u een e-mail! Nu dat was op vrijdagavond, pas zaterdag om 09.43 krijg ik de e-mail.
Maak een copy, print enz. Hallo mijn toestel is bekend bij jullie, mijn aankoopbewijs ook. Ik heb geen printer. Ik moet me in allerlei bochten wringen. De zaak waar jullie laten repareren blijft in gebreke, een bijna nieuw toestel deugt niet en alles wat er voor mij gedaan wordt is een maand zgn. “korting” Daar heb ik minimaal recht op! Geen vergoeding van mijn telefoonkosten ditmaal omdat ik de helpdesk moet bellen met een ander toestel dan mijn T-mobile abonnement.
Kan hier iets anders aan gedaan worden, dit getuigt niet van klantvriendelijkheid en service!.

2 reacties

@ mestarre

Mijn excuses voor de late reactie! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weer gebruik wilt maken van je toestel. T-Mobile beschikt helaas niet over leentoestellen, dit valt overigens ook niet in de fabrieksgarantie van Samsung die er op het toestel zit. Je kan gedurende een reparatie het abonnement natuurlijk nog wel gewoon blijven gebruiken maar dient dan wel zelf voor een vervangend toestel te zorgen. Wanneer je dit in de toekomst wilt voorkomen is het wellicht een idee om een toestelverzekering af te sluiten. Ik zie dat mijn collega je een coulance heeft aangeboden voor het ongemak.

Zoals ShadowLea aangeeft, ben ik ook wel benieuwd welke twee App's je hebt geïnstalleerd. Laat maar even weten hoe de reparatie is afgelopen!
Reputatie 7
Badge +9
Vreemd... De i9500 heeft dit issue door de Exynos processor, maar niet de LTE i9505.

Is er iets specifieks dat je aan het doen bent op de telefoon als deze uitvalt?

Welke twee apps had je opnieuw geinstalleerd?

Kun je eens proberen de cache te legen? (dit gebeurt namelijk niet bij een reset).

Telefoon uit.
Volume Down + Home toets + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Loslaten op Samsung logo. Dit opent het Recovery menu.
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Cache Partition
Bevestig met Home toets.
Wacht...
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.

Reageer