Ik ben zeer teleurgesteld op de wijze waarop T-Mobile omgaat met de beveiligings updates aangaande de Samsung Galaxy S7. Wij hebben ons toestel in 1 keer betaald en ging er vanuit dat ik een unbranded toestel zou krijgen omdat deze firma het niet zo nauw neemt met het up to date houden van haar toestellen. En zie daar, het bovenstaande is een feit. Waar de PHN versie inmiddels op een beveiligings patch zit van 1 November met daarin de Krack-fix neemt T-Mobile dit probleem niet zo serieus en zit nog steeds op 1 Augustus met een kernel van 14-9-2017. De unbranded versie zit nu op 2-11-2017. Jammergenoeg kan ik mijn S7 niet omzetten naar PHN omdat er nog 13 maanden garantie op zit. (standaard garantie binnen NL is 2 jaar) De vorige update liep ook al ruim 2 maanden achter en nu is de achterstand wederom meer dan 2 maanden plus we worden een belangrijke patch onthouden. Waarom slaat T-Mobile steeds updates over is krijgen we niet DE MAANDELIJKSE updates waar we recht op hebben. En nee... Ik heb het handmatig gedaan en jullie weten echt wel van deze achterstand. Graag zie ik jullie reactie met vertrouwen tegemoet.
icon
Beste antwoord door Rosan 28 november 2017, 09:41
@Wappiesoft als je even het sticky topic had gezien en de laatste pagina's had bekeken had je niet zo hard hoeven
mopperen
En ook
deze is van belang om te lezen.
Bekijk origineel