Beantwoord

Klacht: telefoon kapot

• 20 februari 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Diverse malen heb ik contact gezocht om mijn, na 8 dagen, kapotte Samsung Galaxy S20 + te laten maken. Dit speelt al sinds april 2020. Telefoon werd gloeiend heet, ging kapot en natuurlijk direct gebeld met alle ellende nadien. Mijn telefoon is nog steeds niet gemaakt, sterker nog niet opgehaald zelfs. Ik ben ruim 14 jaar klant en altijd gedacht dat ik bij jullie goed zat, maar inmiddels hierover wel bijzonder sterk gaan twijfelen. Is dit werkelijk de service van T-Mobile? 

icon

Beste antwoord door Hajar 21 februari 2021, 10:28

Hi @Hanny2 

Ik wil graag met je meekijken. Wanneer heb je hier een melding van gemaakt? Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en het IMEI nummer van het toestel? Dan kan ik dit verder uitzoeken voor je! Ik zie je bericht graag tegemoet.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hanny2 

Ik wil graag met je meekijken. Wanneer heb je hier een melding van gemaakt? Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en het IMEI nummer van het toestel? Dan kan ik dit verder uitzoeken voor je! Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer