Beantwoord

Klacht: Z Fold2 Pre-order actie

• 23 september 2020
  • 6 reacties
  • 832 Bekeken

Dag T-Mobile en Leden, 

Tot en met 17 september heeft er een mooie banner boven aan de pagina van de Z Fold2 gestaan met '’Ruil nu je oude toestel in en ontvang €200,- extra inruilvoordeel bovenop je huidige toestelwaarde”

Als je op die banner klikte dan kon je via de link (loop.buyback.be) het toestel aanmelden en zou je na het opsturen van het oude toestel de gecombineerde inruilwaarde terug krijgen.

ECHTER, link is verdwenen, pagina werkt niet en T-Mobile ontkend dat dit op de website heeft gestaan. 

Ik ben in staat om het gehele toestel terug te sturen. 

Hoe is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Evy 24 september 2020, 08:59

Hi @SteefaaanSTB 

Ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met mijn collega! Het is handig om het bij een kanaal te houden. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? We helpen je graag!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @SteefaaanSTB 

Ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met mijn collega! Het is handig om het bij een kanaal te houden. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? We helpen je graag!

Dag @Evy 

Jouw collega kan mij niet verder helpen en zegt dat ik met bewijs moet komen dat het op de website heeft gestaan. Vandaar dat ik nu hier hulp zoek.

Samsung en het Promo bedrijf L8P weten er in ieder geval wel van af.

Reputatie 6
Badge +8

Zoals mijn collega heeft aangegeven, ontvangen we graag een screenshot. We zien de screenshot graag tegemoet! :smile:

Wat kinderachtig dit. Ik mag er vanuit gaan dat een groot bedrijf als T-Mobile hun acties en website wel op orde heeft. Kennelijk niet. Hoezo moet een klant zijn gelijk aantonen en steekt T-Mobile zijn kop in het zand. 

Kijk! Ik krijg m'n extra inruilwaarde! Voor een "niet bestaande" banner op de productpagina krijg ik toch echt m'n geld terug! 

Het maakt ook niet meer uit, het toestel is uit principe terug gestuurd. 

Jammer dat L8P en Samsung zoveel moeite hebben genomen om mij te ondersteunen, terwijl T-Mobile zijn kop in het zand steekt en zegt dat ik met een kinderachtige screenshot moet aantonen dat het op de website heeft gestaan. 

T-Mobile? Reactie?

Reputatie 6
Badge +8

Fijn dit je dit alsnog via een andere weg hebt kunnen regelen @SteefaaanSTB. Jammer dat het toestel is teruggestuurd, hopelijk heb je intussen een ander mooi toestel gevonden dat bij je past! 

Reageer