Beantwoord

klantenservice

• 19 juli 2019
  • 2 reacties
  • 928 Bekeken

Zo zwaar teleurgesteld in t-mobile. Zo zwaar teleurgesteld. Na zoveel beloftes van T-mobile dat ik terug gebeld word ben ik na anderhalf week eindelijk erachter gekomen waarom mijn toestel volgens hun niet onder garantie gerepareerd kan worden. Toestel netjes ingeleverd bij t-mobile shop. De medewerker heeft het toestel bestudeerd. Niks aan de hand geen barsten en geen schade behalve gebruikssporen . Dit heeft de medewerker van t-mobile duidelijk op het formulier vermeld. Ik krijg na een week een mail met de prijsopgaaf dat het toestel niet gemaakt kan worden via de garantie en dat ik moet betalen voor mijn reparatie. Ik bel met t-mobile om te vragen wat de reden is, want ik kon nergens zien waarom het niet onder de garantie valt. T-mobile kon dat ook niet zien en ze zouden me terug bellen binnen 2 dagen. 2 dagen verder niemand die me heeft gebeld. Vervolgens bel ik zelf en weer kunnen ze niks zien en beloven me weer binnen 2 dagen te bellen 4 dagen verder niks gehoord. Vandaag bel ik zelf terug en de medewerker geeft aan dat het om een val schade gaat!!!!!! Val schade? Nou daar is geen sprake van. Want het toestel is NIET gevallen. Volgens t-mobile konden ze er niks aan doen en moest ik mijn telefoon voor 37 terug laten sturen en opnieuw ter reparatie aanbieden. Mischien gaat het bij de tweede keer goed?! Dit is toch geen oplossing en al helemaal geen service?!?!?!?!?!?!
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 juli 2019, 15:47

Hoi @ouarda_nador,

Ik heb jou zojuist een uitgebreid privéberichtje gestuurd! Heb je die ontvangen? 😄

Fijn weekend vast!!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ouarda_nador,

Ik heb jou zojuist een uitgebreid privéberichtje gestuurd! Heb je die ontvangen? 😄

Fijn weekend vast!!
Helemaal geweldig.
Super blij met de afhandeling van mijn reparatie.
T-mobile verdiend een dikke duim omhoog👍

Reageer