Vraag

Kleuren van de Samsung Galaxy S6 (Edge)

Is er ook bekend wanneer de blauwe versie via Tmobile te bestellen is? Ik zie alleen de wit, zwart en gouden.
Komt de blauwe versie zowieso?

18 reacties

ik ben ook benieuwd naar wanneer de andere kleuren bested kunnen worden. Op de site van Samsung zie je blauw en groen. En wanneer is de edge in goud kleur bestelbaar?
Reputatie 5
Hey D de Weerd,

Op dit moment is de Samsung Galaxy S 6 te bestellen in zwart, wit en goud. Of we de groen-blauwige kleur hier aan toe gaan voegen is tot op heden nog niet bekend.

@ismtest,

De Samsung Galaxy S6 Edge is op dit moment enkel te bestellen in zwart en wit, spoedig kan ook de goudkleurige Samsung Galaxy S6 Edge besteld worden! 🙂
Hoezo staat de Edge er alleen met 32GB in het wit op jullie site en niet met 64GB? En als ik bij andere sites kijk , hebben ze hem wel in het wit en dan 64GB inclusief een contract bij jullie ?(aangezien ik wel graag mijn abo bij jullie zou willen verlengen) 🙂
Omdat resellers hun telefoons zelf inkopen, kunnen ze zelf bepalen welke toestellen ze willen verkopen. Als je bij een reseller wel de telefoon kunt bestellen in combinatie met een verlenging, kun je 'm daar gewoon bestellen.

'T is trouwens niet enkel een verschil in aanbod van toestellen, ze hebben vaak ook andere prijzen, zelfde reden: ze kopen hun eigen toestellen in, meestal voor meerdere providers, daarom kunnen ze andere dingen aanbieden.
Ah oke.. dankjewel voor je uitleg! 😃
Is het mogelijk om je abonnement alvast te verlengen en te wachten tot dat de blauwe versie van de Samsung Galaxy s6 te leveren is en dan de telefoon te krijgen?
Of kan T-Mobile de telefoon speciaal bestellen voor klanten die er een willen hebben?
Reputatie 4
Hoi Lenco,

Helaas werkt dat niet op die manier. Wij hebben niet dergelijke structuren wanneer je bij ons een abonnement afsluit. Helaas bestellen wij ook niet toestellen apart.
Al bekend wanneer de blauwe versie komt of komt die bij t mobile helemaal niet ? Mvg
Reputatie 7
Badge +9
Zoals hier te lezen valt op Samsung's officiele blog komt de Blauwe editie alleen voor de S6, en de Groene editie alleen voor de S6 Edge uit.

http://global.samsungtomorrow.com/blue-topaz-galaxy-s6-and-green-emerald-galaxy-s6-edge-set-to-launch/

The Galaxy S6 and Galaxy S6 edge are available globally with 32/64/128GB storage options available in White Pearl, Black Sapphire, Gold Platinum, Blue Topaz (Galaxy S6 only) and Green Emerald (Galaxy S6 edge only).

Iets wat ook duidelijk te zien is op de officiele Samsung site: http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones

Verwachtte leverdatum van beide toestellen is, net als de Gouden editie, op 29.05.2015.

Of hij ook bij T-Mobile in het assortiment komt heb ik geen informatie over. Hij wordt uitgebracht door Samsung Nederland dus je kan hem sowieso bestellen bij een abonnement via onafhankelijke winkels (Belsimpel, etc.)
Reputatie 7
Badge +20
Hey Serenah,

Ik zie dat je ook al info hebt gekregen van ShadowLea! :)

Helaas kan ik je nog geen uitsluitsel geven of wij deze kleuren zullen leveren. We leveren op het moment de zwarte, gouden en witte variant en of daar nog (en wanneer) andere kleuren toegevoegd worden is nog niet duidelijk.

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat dan nog een bericht achter!
Is er inmiddels al meer bekend of T-Mobile ook de blauw S6 gaat leveren? Het zou prettig zijn om deze telefoon icm een abonnement te bestellen
Reputatie 7
Badge +9
Ik verwacht het niet, helaas. 😞

Maar je kan ook een abonnement afsluiten/verlengen via Belsimpel, MediaMarkt of Coolblue (En andere onafhankelijke winkels). Dan heb je hetzelfde abonnement als wanneer je rechtstreeks verlengt, maar die leveren meestal wél de blauwe variant. 🙂 (En zijn vaak ook goedkoper)

Bijvoorbeeld via Belsimpel:
https://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-s6-32gb-blue/abonnement
Reputatie 7
Badge +20
Hoi KristyD,

Zoals ShadowLea al aangeeft ligt dit helaas nog niet in de lijn der verwachting.. :(

Je kunt het abonnement natuurlijk wel via een andere partij aangaan, zodat je gewoon fijn bij ons kunt blijven en jij je gewenste kleur telefoon hebt!

Laat even weten of je nog vragen voor ons hebt, daar zijn we voor! 😉
Hallo,

Nou bij deze nog een vraag! Haha ;)
Ik heb gelezen dat je vanaf 4 maanden voor het einde van je contractperiode kan verlengen (binnen t-mobile). Mijn contract loopt 18 januari af. Is het mogelijk om dan 18 september al te verlengen via bijvoorbeeld BelSimpel icm T-mobile? Of kan dit echt alleen binnen T-Mobile zelf?
Hoi KristyD,

Nee, dat wordt dan 19 september. Het is namelijk 4 maanden - 1 dag. Die laatste dag van het contract zit je er ook nog aan vast. De 19e zal dus de volgende ingaan en is ook de dag geweest 1 of 2 jaar terug waarop het contract is ingegaan. ;)

Je zou gewoon bij alle partijen moeten kunnen verlengen.
Een beetje dubbel dit. Ik kreeg heel vrolijk via de tmobile Website de melding dat ik mag verlengen! Hier staan een aantal telefoons in de afbeelding en een sim kaart (voor sim only). Onder deze telefoons staat ook de blauwe galaxy s6.
Maar deze is nog altijd niet te verkrijgen bij tmobile zelf.
Waarom dan wel adverteren met deze telefoon terwijl deze vanuit tmobile niet geleverd kan worden? Ik meende dat de blauwe ook laatst op de flyer stond bij de reclame.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi KristyD,

Ik kan me goed voorstellen dat dit voor verwarring zorgt. Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan zie ik inderdaad dat de blauwe Galaxy S6 afgebeeld wordt. Bedankt voor het doorgeven. Wij gaan dit direct doorzetten naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is, zodat er geen verwarring meer kan ontstaan. Weet je al met welk toestel je jouw contract gaat verlengen?
Hallo,

Nee ik weet het nog altijd niet! Het komt er op neer dat ik graag de blauwe s6 wil. Ik heb al via belsimpel gekeken, maar daar werd het uiteindelijk erg duur. Andere onafhankelijke aanbieders boden niet de blauwe s6 aan. Ik twijfel nu een beetje over wat ik moet doen.

Reageer