Beantwoord

Klok Samsung S7 Edge

  • 4 september 2017
  • 2 reacties
  • 2341 Bekeken

Sinds kort kan ik mijn wekker niet meer uitzetten. Ik gebruik de standaard optie in de klok.
Enige optie is om de telefoon compleet uit te schakelen maar dat kost tijd en dan is iedereen inmiddels goed wakker. Wat kan ik hieraan doen.
icon

Beste antwoord door David 4 september 2017, 16:07

Hi Jan,

Een wekker waar iedereen wakker van wordt is natuurlijk best handig! 😉 Zonder dollen, ik snap dat het niet werkbaar is om elke keer je toestel helemaal uit te schakelen als de wekker gaat. Hopelijk vinden we daar gauw een oplossing voor!

Zou je kunnen aangeven of je software en de applicatie helemaal zijn bijgewerkt? Het is altijd goed om de laatste versies op je toestel te hebben, zodat je de geoptimaliseerde software hebt. Je hebt de instellingen zeker al doorgenomen om te kijken of er wellicht ergens iets verkeerd staat? Heb je dit probleem sinds een bepaalde handeling of lijkt het compleet willekeurig te zijn ontstaan? In sommige gevallen kan bijvoorbeeld een update problemen veroorzaken. Het is dan handig om een reset uit te voeren, zodat je al deze problemen in één keer verhelpt. In onze Toestelhulp vind je het stappenplan om een reset uit te voeren. Zorg er dan wel voor dat je eerst een goede back-up maakt van jouw gegevens, zodat je niets verliest!

Ik ben benieuwd of het opgelost is, houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan,

Een wekker waar iedereen wakker van wordt is natuurlijk best handig! 😉 Zonder dollen, ik snap dat het niet werkbaar is om elke keer je toestel helemaal uit te schakelen als de wekker gaat. Hopelijk vinden we daar gauw een oplossing voor!

Zou je kunnen aangeven of je software en de applicatie helemaal zijn bijgewerkt? Het is altijd goed om de laatste versies op je toestel te hebben, zodat je de geoptimaliseerde software hebt. Je hebt de instellingen zeker al doorgenomen om te kijken of er wellicht ergens iets verkeerd staat? Heb je dit probleem sinds een bepaalde handeling of lijkt het compleet willekeurig te zijn ontstaan? In sommige gevallen kan bijvoorbeeld een update problemen veroorzaken. Het is dan handig om een reset uit te voeren, zodat je al deze problemen in één keer verhelpt. In onze Toestelhulp vind je het stappenplan om een reset uit te voeren. Zorg er dan wel voor dat je eerst een goede back-up maakt van jouw gegevens, zodat je niets verliest!

Ik ben benieuwd of het opgelost is, houd ons op de hoogte!
Reputatie 3
Badge +2
Instellingen -> Apps -> klok -> Opslag -> Gegevens Wissen
zou alle ingestelde alarmen moeten verwijderen. Mogelijk dat 'klok' zich daarna beter gedraagt.

Reageer