Beantwoord

kwaliteit scherm S10

• 8 april 2019
  • 3 reacties
  • 2979 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Wij hebben meerdere Samsung Galaxy S... op het werk en in mijn gezin.
Altijd in een hoesje of alleen in een bumper, maar zonder schermbeveiliging.
Nooit problemen gehad, nog nooit krasjes oid op het scherm gehad.

Nu heb ik zelf een S10 van een paar weken oud, mijn scherm is al behoorlijk
bekrast, die van mijn collega is nog puntgaaf.

Mijn vraag is, is er een probleem bekend met de krasvastheid van de S10.
Er wordt wel reclame gemaakt dat de Gorilla Glass zo hard en krasvast moet zijn.
Dat is niet mijn ervaring.
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 april 2019, 13:30

Beste @TRob01 Is het soms de screenprotector wat vol met krasjes zit?

Samsung zal de Samsung Galaxy S10 en S10+ vanuit de doos voorzien van een screenprotector. Dit moet het scherm beter beschermen tegen onheil van buitenaf.

Het betreft een plastic screenprotector die de basis bescherming moet bieden tegen bijvoorbeeld vuil en krassen. Het is vooral een tijdelijke oplossing totdat je een betere screenprotector hebt. Plastic protectors kunnen namelijk snel krassen.
Bron: .droidapp
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @TRob01 Is het soms de screenprotector wat vol met krasjes zit?

Samsung zal de Samsung Galaxy S10 en S10+ vanuit de doos voorzien van een screenprotector. Dit moet het scherm beter beschermen tegen onheil van buitenaf.

Het betreft een plastic screenprotector die de basis bescherming moet bieden tegen bijvoorbeeld vuil en krassen. Het is vooral een tijdelijke oplossing totdat je een betere screenprotector hebt. Plastic protectors kunnen namelijk snel krassen.
Bron: .droidapp
Verhip, je hebt helemaal gelijk. Ik zie nu pas dat er een folie op zit, was me nog niet opgevallen.
Op de andere S10 ook.Ben blij dat het daar aan ligt. En het is maar goed dat ik weet, ik heb net een screenprotector besteld, die had ik er zo opgeplaatst.

Dus, case closed.
Reputatie 3
Badge
CrisTien,

Dank je wel voor een tip. maar welke gehard screen protector is de beste want er zijn veel soorten merken.

Pierre

Reageer