Beantwoord

Langzaam opladen bij Samsung Galaxy S8+

Ik krijg sinds kort bijna elke keer de melding dat ik langzaam aan het opladen ben. Ik gebruik gewoon de originele kabel+adapter. Krijg dit op verschillende locaties. Waar kan dit aan liggen ?
icon

Beste antwoord door Sam- 21 november 2017, 14:06

Hoi Gozdem en Syllysmile,

Vervelend dat ook jullie hier last van hebben. :(

Sinds wanneer ervaren jullie dit probleem? Is dit na een update geweest of misschien na het installeren van een nieuwe applicatie? Hebben jullie de mogelijkheid om je telefoon op te laden met een andere oplader? Wellicht dat de oplaadkabel niet meer goed werkt.

Mocht het opladen ook langzaam gaan met behulp van een andere oplaadkabel dan wil ik jullie vragen om de telefoon een keer op te laden terwijl deze uit staat. Als deze dan wel snel laadt dan moeten we de software aanpakken. Dit kunnen we doen door de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als je telefoon daarna nog steeds langzaam oplaadt en je merkt geen verbetering met een andere oplader dan zal je telefoon opgestuurd moeten worden ter reparatie.

Ps. Vergeet niet om eerst een back-up te maken van al je gegevens!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Gebruik je jouw telefoon (veel) tijdens het opladen en heb je snelladen aan staan? Als dat het geval is, dan gebeurd dat automatisch om ervoor te zorgen dat de telefoon niet te heet wordt.
Nee, ik laat hem dan juist liggen. Zag net wel een post met als tip: conneCroes schoonmaken. Net ff kort aangesloten en kreeg toen de melding niet. Vnvd verder proberen.
Ik heb hier ook last van met mijn s8, is hier een oplossing voor?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

In dit topic geef ik wat tips die je kan uitproberen. Laten jullie weten of het is gelukt?
Ik heb sindskort hier ook last van, iemand misschien een oplossing?
Ik heb hier sinds vandaag ook last van. Terwijl die normaal altijd binnen een uur oplaad en nu net aan 20 % in een uur
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gozdem en Syllysmile,

Vervelend dat ook jullie hier last van hebben. :(

Sinds wanneer ervaren jullie dit probleem? Is dit na een update geweest of misschien na het installeren van een nieuwe applicatie? Hebben jullie de mogelijkheid om je telefoon op te laden met een andere oplader? Wellicht dat de oplaadkabel niet meer goed werkt.

Mocht het opladen ook langzaam gaan met behulp van een andere oplaadkabel dan wil ik jullie vragen om de telefoon een keer op te laden terwijl deze uit staat. Als deze dan wel snel laadt dan moeten we de software aanpakken. Dit kunnen we doen door de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als je telefoon daarna nog steeds langzaam oplaadt en je merkt geen verbetering met een andere oplader dan zal je telefoon opgestuurd moeten worden ter reparatie.

Ps. Vergeet niet om eerst een back-up te maken van al je gegevens!
Bedankt voor de reactie! Ik heb van alles geprobeerd maar nog steeds staat hij op langzaam laden wanneer ik hem wil opladen. Volgens mij komt het niet na de update want na de laatste update laadde hij wel gewoon op snel opladen. Zomaar wil hij ineens niet meer snel opladen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gozdem,

Heeft de fabrieksreset niet geholpen? Laad hij ook langzaam met een andere lader? Als dit allemaal niet heeft geholpen dan wil ik je toch adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Op deze pagina vind je de instructies om dat te doen.

Houd je ons op de hoogte?
Ik heb dit probleem ook!

Als ik dat extra kopje aan mn s8 plaats en dan de oude kabel + adapter (van de s5 bijvoorbeeld) aansluit, dan laat die gewoon normaal (dus snel).

???
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kashef,

Het heeft er dus alle schijn van dat het de oplader van jouw nieuwe Galaxy S8 is. Heb je toevallig ook al een beetje getest met de adapter en kabel, om te zien wat er wel en niet werkt? Hoe groot is het verschil tussen de verschillende opladers, in het opladen? Je kunt een accessoire ook ter reparatie bij ons aanbieden, om deze onder de garantie te laten repareren. Een andere optie is om even langs een Samsung Service Locatie te gaan, misschien kunnen zij het probleem direct achterhalen en het voor je oplossen.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons dan weten!
Dag David,

Het verschil is enorm groot, helaas.

Ik heb er ook meegespeeld (kabel erin en eruit), maar kan er maar niet voor zorgen om het goed te krijgen.

Ik ga eens langs bij t mobile store, dank u!

Reageer