Vraag

Lastig gevallen

Hallo, al enige tijd word ik lastig gevallen, veel al per sms of whatsapp. SMS kan ik nog makkelijk negeren, maar met W.A. heb ik de meeste problemen. Deze persoon kan zien wanneer ik online en of ik de berichten wel of niet heb gelezen. Ik kan hem blokkeren, maar uit angst durf ik dat niet zo goed.

Is er een mogelijkheid dat deze persoon niet kan zien wanneer ik online ben etc, want zo lang mijn nummer in het toestel van de andere persoon staat kan deze mij blijven lastig vallen. Iemand een idee en of oplossing?

Anders nummer is voor mij geen optie ivm mijn werk en dan erbij ik ga niet voor een of andere randdebiel mijn hele socialnetwerk omgooien.

LadyB

11 reacties

Reputatie 7
@LadyB; Welkom op het T-Mobile Forum.

Dit is inderdaad onacceptabel. Ik ga jou hiermee helpen. Het is niet mogelijk om je online status te veranderen alleen jou persoonlijke status. Ook al verander je jou persoonlijke status kan hij zien dat jij online bent. De enige manier is om hem of haar te blokkeren.
Het enige probleem is wel dat hij comentaar zou gaan leveren als hij er achter komt dat jij hem geblokkerd hebt en zeker als de persoon in kwestie betrokken is in je werk of leefomgeving.

Wat ik doe als ik lastig wordt gevallen is gewoon blokkeren. Als de persoon te persoonlijk wordt ,kan je nog altijd aangifte doen.

Ik wens jou heel veel succes toe.
Reputatie 7
Ook kun je je status wijzigen in: Laatst gezien om ...
Ik weet niet of dit werkt 😉
Reputatie 7
@xbritt1; Leuk dat je mee denkt maar dat valt onder persoonlijke status. Als in het venster van het gesprek komt staat er laatst gezien om of online. Zij wil dat veranderen of weghalen dat men niet meer kan zien wanneer ze iets gelezen heeft of online is. Maar zo ver ik weet is dat niet mogelijk. Tenzij je hem of haar blokkeerd.
Reputatie 7
Hmm ik heb de nieuwste versie van whatsapp en volgens mij kon dat daar wel. Anders sorry 🙂 Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest hier dus ik weet er niet zoveel meer van..
Beste Killerbee, dank je wel voor je reactie. Ik ga dit persoontje inderdaad blokkeren, ook op mijn telefoon (Samsung GSII). We zien dan wel weer wat er gaat gebeuren, anders ga ik zeker aangifte doen. Was hier al mee bezig geweest. Mocht dit alles niet meer helpen ga ik de partner van deze persoon contacten. Ben het eigenlijk meer dan beu.
Reputatie 7
@LadyB;
Blokkeren is een persoonlijke mening. Je vind iemand niemand fijn om mee om te gaan of juist wel. Dus blokkeren is niet verboden. Verwijder de berichten trouwens niet. Ze kunnen als bewijs geleden 😉
Ik word ook sinds kort lastig gevallen per sms/bellen.

Ik zou ook graag dit nr willen blokkeren, maar weet niet hoe?

Moet ik hiervoor de klantenservice bellen, of kan ik dat ook zelf doen?
Reputatie 7
@bluesea; Welkom op het T-Mobile Forum.

Als je het telefoonnummer van de persoon hebt, die jou lastig valt, kan je deze blokkeren. (belangrijk: het is NIET de bedoeling dat je in dit topic het telefoonnummer vermeld).
Mocht je hulp nodig hebben om het telefoonnummer te blokkeren, dan zou ik graag het merk van jou mobiel + het type van je mobiel willen weten. Bijvoorbeeld Samsung Galaxy S I9000.

Wordt je lastiggevallen door iemand met een onbekend telefoonnummer, zou ik als ik jou was even telefonisch contact opnemen met de T-Mobile servicedesk. Hopelijk kunnen zij wel het telefoonnummer achterhalen en eventueel blokkeren.

Succes ermee.
Ook ik wil graag een nr blokkeren graag hulp hierbij ik heb een samsung galaxy s plus
alvast mijn dank
Even flink gespit en het zelf gevonden !!!!!
Reputatie 7
@omamoeke; Welkom op het T-Mobile Forum.

Sorry van mijn late reactie. Fijn dat je het hebt gevonden.

Reageer