Beantwoord

Levering Samsung Galaxy S7 edge

Hallo, Ik heb de S7 edge online besteld via T-Mobile shop (abonnement verlengd) en ik vroeg mij af wanneer ik hem kan ontvangen? Ik heb namelijk ook nog geen mail ontvangen van de koerier die hem komt bezorgen.
Overal word vermeld dat hij 11 maart in de winkel ligt, maar nu zie ik op de t-mobile site dat hij pas 25 maart beschikbaar is. Wie weet hier meer van?
icon

Beste antwoord door David 10 maart 2016, 12:59

Goed om te lezen dat de e-mails binnen beginnen te stromen! :D

Zijn er nog mensen die de e-mail ondertussen nog niet hebben ontvangen of is iedereen voorzien? Vergeet niet om een kopie van de bon op te sturen voor de VR-bril!

Als er nog vragen zijn, laat het dan weten!
Bekijk origineel

23 reacties

Ik hou deze ff in de gaten. Ook nog niks gehoord van koerier. Maar lijkt me dat ie: ieder geval voor de 24e geleverd wordt ivm gear vr (Voor de 24e registreren van je pre-order). Maar ga ervan uit dat ie vrijdag bezorgt gaat worden... Toch?
Ja ik hoop het ook van harte. En de bestelbon word met het toestel meegeleverd heb ik begrepen. Dus dan kan ik die gelijk inscannen en opsturen, zodat de Gear VR ook snel geleverd kan worden.
We houden de mail in de gaten 🙂
Denk ook dat ie vrijdag wel komt, maar ook hier nog geen bericht van de koerier... Het wordt wel spannend nu...
Reputatie 2
Beste mensen. Ik heb de s7 in de "echte " shop besteld en kreeg een bevestigingsmail dat ik hem besteld had in de winkel. Ik heb dat e-mailtje als bewijs meegestuurd als uploadje op Samsung.com en vanmiddag van Samsung bericht gehad dat het goedgekeurd was. Ik ontvang nu binnen 8 weken de gear. Dus ik moet nog bericht krijgen van de winkel dat ik hem op kan komen halen. Gebeurd natuurlijk ook wel, maar mijn aanvraag is dus al goedgekeurd van de Gear. Dus ik hoef uiteindelijk niets van een uiteindelijke factuur of bestelbon te mailen. Zo simpel kan het dus ook zijn:$
Bedankt mic7 voor je berichtje. Ik ga het ook proberen om de bevestigingsmail dat ik de telefoon heb besteld, door te sturen naar Samsung.
Reputatie 2
Ik had hem 5 maart verstuurd. 7 maart bevestiging gekregen dat hij door was gekomen en nu 9 maart bevestigd gekregen dat alles goedgekeurd was. Je kan het dus via een screenshot doen en dan werd hij bij mij goedgekeurd. En stel dat hij toch in jouw geval niet wordt goedgekeurd dan kan je alsnog aanvullend de bon en/ of factuur kopie versturen. Dat zal Samsung dan zelf vragen in de aanvraag. Succes!
Ik heb nu net het bewijs als bijlage verstuurd, ik wacht het af. Ik hoop dat jij hem ook snel binnen krijgt. Bedankt in ieder geval voor je berichtje!
Reputatie 2
Ik heb de witte s7 edge besteld hopen dat ie egt komt morgen en ook nog geen mail ontvangen idd
Zojuist mail gehad van AMP en een afspraak voor morgen gemaakt. Heb een S7 Edge Wit besteld.
ik heb de zwarte Edge besteld op 21 februari.
Maar de witte Edge wordt op 11 maart geleverd, de zwarte Edge op 18 maart en de gouden Egde op 24 maart.
Ook ik heb net een mail ontvangen, wordt morgen bezorgt, gaat om s7 edge (goud) heb hem de dag na aankondiging gepre orderd
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen dat de e-mails binnen beginnen te stromen! :D

Zijn er nog mensen die de e-mail ondertussen nog niet hebben ontvangen of is iedereen voorzien? Vergeet niet om een kopie van de bon op te sturen voor de VR-bril!

Als er nog vragen zijn, laat het dan weten!
Ik heb ook vanmorgen een mail gehad van AMP en mijn goude s7 edge word morgen thuis bezorgd. Heb overigens nog geen reactie van Samsung gekregen. Dat wacht ik nog ff af.....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanja,

Wat leuk dat je voor voor de Samsung S7 Edge bent gegaan. Nice kleurtje ook! Ik denk dat je de e-mail van Samsung moet afwachten. Ik verwacht dat je snel een reactie ontvangt!

Ik wens je alvast heel veel plezier, Sanja! 😃
@donscipio, niet correct. Mijn zwarte s7 edge ook besteld op 21e komt morgen al. Was geloof ik wel een van de eerste bestellers.
Hier inmiddels ook de mail van de courier gehad en een afspraak voor morgen gemaakt 🙂
Hi Sanja,

Wat leuk dat je voor voor de Samsung S7 Edge bent gegaan. Nice kleurtje ook! Ik denk dat je de e-mail van Samsung moet afwachten. Ik verwacht dat je snel een reactie ontvangt!

Ik wens je alvast heel veel plezier, Sanja! :D

Dank je wel! 🙂 kan niet wachten!
Hier pas 9 maart met pre order besteld edge goud... Zal dan voorlopig nog wel niet aan de beurt zijn met levering.... Gear vr Bril al wel geactiveerd met bevestiging vd bestelling in de mail.
Ik heb hem al in huis! 😃 de koerier was zelfs 5 min te vroeg, goeie service ben helemaal happy met alles! Ik hoop dat de rest ook zo tevreden is/zal zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sanja13,

Oh bofkont! Heel veel plezier met je nieuwe telefoon. ;)

We zijn erg benieuwd naar je ervaringen met de nieuwe Samsung Galaxy S7.
Hallo,

Ik heb de s7 edge goud op 5 maart besteld, is het normaal dat ik nog geen mail van AMP heb gehad?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bas,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het navraagt, want ik begrijp dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Helaas is de Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB goud op dit moment leverbaar vanaf 1 april. Vandaar dat je ook nog geen mail hebt ontvangen van AMP. Zodra het toestel leverbaar is, ontvang je een mail om een afspraak te maken voor het afleveren.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar hopelijk geeft het wel meer duidelijkheid. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer