Beantwoord

Levering Samsung S7 Edge

• 9 maart 2016
  • 6 reacties
  • 693 Bekeken

Klopt het nu dat de zwarte S7 edge pas op 18 maart leverbaar is??
icon

Beste antwoord door Amy 9 maart 2016, 11:53

Hey Don Scipio,

Ik zie dat een van mijn collega's je hier al meer informatie over heeft gegeven via de chat. 🙂

In dit forumtopic vind je de actuele levertijden. De S7 Edge is inderdaad leverbaar vanaf 18 maart. Zodra jij een bezorgafspraak kunt maken krijg je hier een mail over van AMP. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen of je meer informatie geven over wanneer je het toestel in handen hebt, we zijn hiervoor ook afhankelijk van onze leveranciers. Ik snap dat je niet meer kunt wachten om dit pareltje in handen te krijgen maar we moeten nog even om je geduld vragen.

Vergeet je overigens niet om de Gear VR aan te vragen bij Samsung. Meer informatie hierover vind je in dit forumtopic.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi DonScipio,

Dankjewel voor je reactie. Als je morgen geen tijd hebt dan wil ik je adviseren om je bezorgafspraak te wijzigen. Dat kan heel simpel via deze pagina.

Laat je mij weten of het lukt, Don? 🙂
Hee David,

Blijkbaar klopt het niet dat het vertraagd is met de S7 Edge zoals door je collega's is aangeven. Heb namelijk mail van AMP voor levering voor morgen.
Alleen is er niemand thuis morgen door info van gisteren
Reputatie 7
Badge +20
Hoi DonScipio,

Vanaf 11 maart wordt de Galaxy S7 inderdaad geleverd, helaas zijn we dan nog wel afhankelijk van de voorraden en dergelijke omstandigheden. We proberen altijd zo snel mogelijk iedereen zijn/haar telefoon natuurlijk te leveren! :)

Hopelijk heeft je vriendin niet al te veel problemen opgelopen door de aangepast leverdatum? Wanneer er een afspraak ingepland kan worden, kan zij natuurlijk wel aangeven wanneer het haar schikt.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan weten!
Het is mij nu wel duidelijk hoe het zit. Het ging mij niet over dat ik het toestel snel wil...want kan best nog een week of 2 wachten. Maar ging me over dat mijn vriendin haar afspraken niet hoeft aan te passen omdat niet goed gecommuniceerd wordt vanaf wanneer de levering start. Want als ik niet op de website had gekeken ging ik ervan uit dat het de 11de geleverd zou worden ipv de 18de.
VR heb ik al besteld.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Don Scipio,

Ik zie dat een van mijn collega's je hier al meer informatie over heeft gegeven via de chat. 🙂

In dit forumtopic vind je de actuele levertijden. De S7 Edge is inderdaad leverbaar vanaf 18 maart. Zodra jij een bezorgafspraak kunt maken krijg je hier een mail over van AMP. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen of je meer informatie geven over wanneer je het toestel in handen hebt, we zijn hiervoor ook afhankelijk van onze leveranciers. Ik snap dat je niet meer kunt wachten om dit pareltje in handen te krijgen maar we moeten nog even om je geduld vragen.

Vergeet je overigens niet om de Gear VR aan te vragen bij Samsung. Meer informatie hierover vind je in dit forumtopic.
Is het voor iedereen 18 maart of alleen voor diegene die het toestel nu bestellen? Ik heb de zwarte edge op 21 februari besteld

Reageer