Beantwoord

Levertijd Samsung S9 Plus

• 7 april 2019
  • 2 reacties
  • 742 Bekeken

Goedenavond T-mobile,

Op de website wordt nog volop geadverteerd voor een Samsung S9 Plus, maar in de shop is ie niet te vinden.

Ik heb al telefonisch contact gehad met de helpdesk, maar daar kreeg ik geen duidelijk antwoord.

Komt dit toestel nog beschikbaar en zo ja, wanneer is dat?

Ik hoop snel duidelijkheid te krijgen... ik mag nl. verlengen... hoop ook dat er snel een prijsverlaging komt van Samsung voor de S9+.
icon

Beste antwoord door David 8 april 2019, 11:23

Hey @Superfritsje,

Top dat je wilt verlengen bij ons! Ik heb het even gecheckt, maar zelf zie ik de Galaxy S9+ niet meer terugkomen op de website (buiten de video die over beide toestellen gaat). Op welke webpagina zie jij dit toestel nog terug?

Ik heb het nog even nagevraagd, maar vooralsnog komt de Galaxy S9+ niet terug in het assortiment. Het komt heel soms nog voor dat er tóch een herintroductie wordt doorgevoerd, maar die kans is erg klein, dus daar zou ik niet perse op blijven wachten als ik in jouw schoenen stond. Zoals Pierre hierboven aangeeft kun je wel via een derde partij het contract met de S9+ afsluiten. Zo blijf je bij ons én heb je jouw gewenste telefoon!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey @Superfritsje,

Top dat je wilt verlengen bij ons! Ik heb het even gecheckt, maar zelf zie ik de Galaxy S9+ niet meer terugkomen op de website (buiten de video die over beide toestellen gaat). Op welke webpagina zie jij dit toestel nog terug?

Ik heb het nog even nagevraagd, maar vooralsnog komt de Galaxy S9+ niet terug in het assortiment. Het komt heel soms nog voor dat er tóch een herintroductie wordt doorgevoerd, maar die kans is erg klein, dus daar zou ik niet perse op blijven wachten als ik in jouw schoenen stond. Zoals Pierre hierboven aangeeft kun je wel via een derde partij het contract met de S9+ afsluiten. Zo blijf je bij ons én heb je jouw gewenste telefoon!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Reputatie 3
Badge
bij Belsimpel is wel in voorraad

zie link :

https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-s9-plus-single-sim/abonnement?huidige_provider=T-Mobile&ik_wil=verlenging

gr Pierre

Reageer