Beantwoord

Lijn valt tijdens gesprekken steeds dood

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik heb een note 3, al ongeveer ruim een jaar, sinds 2weken valt tijdens elk gesprek mijn lijn steeds dood, wel nog bereik maar geen geluid meer.. wat kan dit zijn?
icon

Beste antwoord door AmyP 18 juni 2015, 14:29

Hey ikkeja,

Ik heb helaas geen goed nieuws 😞. We kampen momenteel met een storing op het 2G netwerk in jouw regio. We werken natuurlijk hard aan een oplossing. Op deze pagina kun je op de hoogte blijven van de storing. Excuses voor het ongemak!

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ikkeja,

Welkom op ons Forum! 🙂

Als je op de dekkingskaart kijkt, kun je zien dat er op het moment werkzaamheden zijn in jouw postcoderegio zijn. Hierdoor kun je hinder ondervinden bij telefoongesprekken.

Heb je dit probleem echter overal of alleen op die locatie? Als het overal is, zou je dan ook gelijk een kruistest kunnen uitvoeren? Dit is het testen van je simkaart in een ander toestel, zo kunnen we kijken of het aan het toestel of de simkaart ligt.

Ik zie je reactie graag binnenkomen! 🙂
Probeer je telefoon uit en aan te zetten .je heb kans dat die het dan weer doet
Ik heb de sim in een ander toestel gedaan, werkt goed, toen weer terug in mijn huidige note 3 en merkte dat hij ook erg lang bezig is met netwerk zoeken..
Natuurlijk heb ik allang geprobeerd mijn toestel opnieuw op te starten en de batterij eruit en erin. Is het een bekend probleem bij jullie?
In welk toestel heb je de simkaart getest? Waar werkte 'ie wel goed in?
Hoe oud is je simkaart en hoe oud is de batterij in je telefoon?

Om een van de vragen van David te herhalen (belangrijke info namelijk): heb je het overal, of in 1 postcodegebied?
De sim is getest in een samsung s3, ik heb het probleem vooral in mijn eigen postcode gebied 1718, maar ook daarbuiten 1704 ( valt onder hetzelfde gebied he!!). Daarbuiten heb ik niet kunnen testen, woonwerk in hetzelfde gebied. De sim is 1, 5 jaar oud en de batterij net zo.
Reputatie 7
Badge +15
Hey ikkeja,

Ik heb helaas geen goed nieuws 😞. We kampen momenteel met een storing op het 2G netwerk in jouw regio. We werken natuurlijk hard aan een oplossing. Op deze pagina kun je op de hoogte blijven van de storing. Excuses voor het ongemak!

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂
Een storing die nu dan al 3 weken duurt? Lijkt me wat gek?
Reputatie 4
Hoi ikkeja,

helaas is de ene storing wat makkelijker te verhelpen dan de andere. Soms kan het ook langer duren doordat er onderdelen besteld moeten worden of omdat wij pas dan op het terrein mogen.

Reageer