[Live 6 juli 2016] Samsung Experience Day!

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Vandaag is het zo ver, we gaan met een aantal forumleden het Samsung Executive Briefing Center in Delft bezoeken. We krijgen daar vandaag een kijkje in de keuken van Samsung.

Er zal een rondleiding plaatsvinden door uiteenlopende omgevingen. Van winkelruimte tot klaslokaal en van ziekenhuisruimte tot een bankomgeving. Hier krijgen we de Samsung oplossingen van nu en de toekomst te zien. 😃

Ben jij er vandaag bij? Plaats dan hier je foto's en updates zodat de andere forumleden ook mee kunnen genieten! 😉

22 reacties

Reputatie 7
Badge +15
We zijn er klaar voor 😉

Reputatie 2
Badge
Nice to meet you in person
Reputatie 7
Badge +15

Reputatie 7
Badge +20
De dames met de opening!

Reputatie 5
Badge +11
Een van Samsung's nieuwste gadgets: de Gear 360! Wat is VR zonder content? Die maak je gewoon zelf!

Reputatie 7
Badge +15
Cool! Smart home. Inclusief koelkast met camera aan de binnenkant zodat je altijd weet of er nog wijn koud staat 😉

Reputatie 7
Badge +15
Lunch time! 🆒

Reputatie 3
Ziet er goed uit allemaal! Ik heb helaas af moeten zeggen, erg jammer!
Thnx T-mobile & Samsung voor een geweldige experience. Ben natuurlijk heel blij met mijn Samsung Gear 360. Andy [nd]
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik vond het een geslaagde dag en leuk om een aantal van de forumleden in real life te zien! 😃

@Andy van harte nogmaals!
Reputatie 2
Badge
Team T-mobile 🙂

Rondleiding

"nieuwe" Samsung toestelen 😉

Het was super leuk! Bedankt!
Reputatie 6
Badge +13
Ziet er geslaagd uit 🆒
Zijn er niet meer foto s :8
Reputatie 2
Wij vonden het ook een erg geslaagde dag!

Samsung webcare x T-Mobile webcare

Iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid en enthousiasme 😃

Jaimy
Samsung webcare
Reputatie 7
Badge +19
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie aanwezigheid! Ik zal straks nog meer foto's plaatsen. :D
Reputatie 4
Ook het verslag staat online in de volgende topic:
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-experience-day-268450

Veel leesplezier! 😉
Reputatie 6
Badge +8
Was een enorm leuke dag , goed verzorgd en heel veel te zien en te horen.
Bedankt T-Mobile en Samsung
Reputatie 1
Het was een fantastische dag, ik vond het leuk om een aantal erg bekende forumleden te spreken.
Ik heb een aantal dingen gezien die op mijn wensenlijstje komen.
Alles was goed verzorgd door T-Mobile en Samsung.
Jammer dat het USB-stickje dat ik mee kreeg defect is, maar dat mag de pret niet drukken.
Reputatie 2
Hoi Mat_64,

Wat tof om te horen dat je het zo leuk vond! Jammer van het USB-stickje, maar ik wil graag voor je kijken of we eentje extra hebben. Dan kunnen we die naar je opsturen. Zou je me in een PM je adresgegevens kunnen vertellen?

Groetjes,
Wendy
Samsung Webcare
Reputatie 1
Vandaag in mijn brievenbus een vervangende stick ontvangen van Samsung. Dank Wendy.
Reputatie 2
Helemaal top dat je hem binnen hebt. Heel veel plezier ermee!

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Hi,

Tijdens de Experience Day werd verteld dat we aan het einde van de maand een uitnodiging zouden krijgen voor het nieuw te openen (geheim ^^).

Nu zijn we een maand verder, hebben jullie wel een mail met uitnodiging ontvangen vanuit Samsung?

Groet,
Jelle
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jelle,

Leuk dat je erbij was! 🙂 Ik heb het even nagevraagd bij Samsung en er is iets vertraging, maar de mail komt er zo snel mogelijk aan!

Reageer