Beantwoord

Logo T-Mobile bij opstarten

• 8 mei 2016
  • 4 reacties
  • 406 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 0 reacties
Elke keer als ik mijn telefoon aan en uitzet krijg ik eerst het opstartlogo van t mobile met irritant luid deuntje. Ik kan nergens vinden hoe ik dat uit kan zetten. Weet iemand dit? Nieuwe Samsung S7 edge.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 8 mei 2016, 11:43

Hoi Mell.

Dat kun je niet uitzetten, je hebt T-Mobile Branded software als het T-logo je splashscreen is. Het enige wat je eraan kan doen om er ècht vanaf te komen is een unbranded rom flashen, en dan bij voorkeur 'wipe, flash, wipe', zodat je daarna de OTA-updates gewoon weer kunt ontvangen.

Als je dat zou willen, geef het dan even aan. Dan kan iemand je daar verder mee helpen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hoi Mell.

Dat kun je niet uitzetten, je hebt T-Mobile Branded software als het T-logo je splashscreen is. Het enige wat je eraan kan doen om er ècht vanaf te komen is een unbranded rom flashen, en dan bij voorkeur 'wipe, flash, wipe', zodat je daarna de OTA-updates gewoon weer kunt ontvangen.

Als je dat zou willen, geef het dan even aan. Dan kan iemand je daar verder mee helpen.
ik koop van T-Mobile een telefoon. heb er 3 maanden plezier van en na het plaatsen van de simkaart van T-Mobile heb ik opeens andere software erop. ik wil niet gaan flachen ivb met de garantie van het toestel. ik vind ook niet dat T-Mobile het recht heeft om mijn eigendom te verneuken door software te plaatsen waar niet om gevraagd is. ik hoop dat dit ongedaan gemaakt kan worden want zo wil ik het toestel niet meer. Sterker nog ik vind dit een reden om het contract te ontbinden ook al moet het eerst voor de rechter.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi M.Heijenrath,

Mijn collega Amy heeft inmiddels in jouw andere topic gereageerd. Heb je daar al naar gekeken? Ik wil je vragen om jouw bericht niet in meerdere topics te plaatsen. Op die manier houden we het forum overzichtelijk.

Dit topic gaat op slot.
Ben al bezig met schadeclaims tegen t-mobile zodat alle gedupeerden in Europa een vergoeding voor de telefoon kan krijgen