Vraag

mail op nieuwe note 2: verificatie mislukt

• 14 juni 2015
  • 9 reacties
  • 313 Bekeken

Hallo,
Sinds gister heb ik een nieuwe note 2, (De oude had ik laten vallen :@)
En nu krijg ik mijn hotmail niet meer ingesteld welke instellingen ik ook probeer er blijft een: verificatie mislukt melding komen. Ik heb het cache geleegd en gegevens verwijderd en gedwongen gestopt maar ook dat was zonder resultaat.Naar aanleiding van de tip van de verkoper ook nog mijn wachtwoord veranderd zonder resultaat.
Iemand een idee?????

9 reacties

En via de toestelhulp op de site is het ook niet gelukt.
Hoi Sannea, welkom op het forum.

Welke app gebruik je? De standaard app Email heeft wel eens problemen, je zou een alternatieve app kunnen downloaden en het daarmee proberen.

Zou je willen laten weten of een andere app wel werkt? 🙂
Heb nu connect for hotmail gedownload en daar kan ik wel inloggen maar hij blijft soms heel lang laden
Ik gebruikte idd altijd de standaard app Email en die heeft het op mijn vorige note 2 altijd perfect gedaan.
Reputatie 6
Badge +16
@Sannea

Heel vreemd. De standaard App zou ook goed moeten werken. Heb je al gecontroleerd of je de nieuwste software versie op je Galaxy Note 2 hebt staan? Mocht je al gebruik maken van de meest recente software dan wil ik je vragen om je toestel één keer volledig te herstellen naar de fabrieksinstellingen. Wellicht dat je daarna wel verbinding kan maken met hotmail via de standaard applicatie.

Houd ons op de hoogte!
Ik heb het net gecontroleerd maar heb al de nieuwste software.
Ik moet zeggen dat ik huiverig ben om alles weer terug naar fabrieksinstellingen te zetten want ondanks dat ik Samsung Kies gebruik ben ik toch elke keer weer nummers en andere dingen en instellingen kwijt.
Hey Sannea,

Goed dat je dit aangeeft. Zorg je er dan wel voor dat je eerst een backup maakt voordat je het toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen? Wanneer je hierna controleert of hij alle nummers in de backup heeft staan dan kun je het toestel pas terugzetten.
Ik heb sinds enkele weken dit probleem ook met mijn Samsung Note 2. :(

Twee jaar zonder problemen mail via de mail-app ontvangen en gereplyed, plotseling lukt het niet meer. Heb de app verwijderd en geprobeerd opnieuw in te stellen. Toestel is goed bijgewerkt, inloginstellingen voor email via Telfort kloppen, niks lukt, ik krijg steeds de melding 'verificatie mislukt'.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn en hoe los ik dat op? :?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Ashana,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat balen dat je hier ook last van hebt. Heb je toevallig een nieuwe applicatie geïnstalleerd rond de tijd dat dit probleem is ontstaan? Of misschien iets in de instellingen aangepast? Heb je de mogelijkheid om een ander mail account te koppelen aan je mail app? Op deze manier kan je controleren of dit wordt veroorzaakt door je toestel of door de verbinding met je mailprovider (Telfort).

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sannea,

Ik zag in je andere topic dat je weer problemen hebt met het instellen van je e-mail. Als ik het goed begrijp had je eerst een Note 2 en gebruik je nu een Note 4?

Kun je laten weten van welke e-mailprovider je gebruik maakt en met welke e-mail app je dit probeert? Dan kunnen we je verder helpen! :8

Reageer