Beantwoord

Mailbox is misvormd (note 4)

Ik wil iets registreren en bevestigen op mijn note 4 en dan geeft hij aan mailbox is misvormd ??
icon

Beste antwoord door johanneslol 10 februari 2018, 22:18

Dit is een melding die aangeeft dat de email formaat niet ondersteund is door jou email programma. 🙂 Ik raad je aan eventjes voor die email een andere email programma te gebruiken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Robertmaria,

Leuk om je hier op de community te zien. :)

Dat is een gekke melding, die heb ik niet eerder voorbij zien komen. Zijn dat de exacte woorden die je te zien krijgt? Wanneer krijg je deze precies te zien? Wat probeer je te registreren en te bevestigen? Heeft dit in het verleden wel gewerkt?

Zou je voor de zekerheid je toestel één keer uit en weer aan willen zetten en het daarna nogmaals proberen? Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden op de bovenstaande vragen Robertmaria!
Ik wil zo'n indoor cameraatje met een app bedienen op mijn telefoon ,app gedownload en e-mail en wachtwoord verzonnen en als ik dan de knop bevestigen indruk geeft hij aan mailbox is misvormd
Reputatie 3
Badge +11
Hey Robert,

Bedankt voor de aanvullende informatie over het probleem! Ik moet je eerlijk toegeven dat ik, net als Issam al aangeeft, nog nooit van deze melding heb gehoord.. Zou je misschien een screenshot willen uploaden? Dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing!
Als je op de mobiele versie van de Community zit, moet je eerst even links bovenaan op 'Menu' tikken, dan op 'Bekijk desktopversie'. Hierdoor kun je de screenshot toevoegen aan je berichten bij een reactie.

Ik hoor het graag van je, Robert!
Dit is een melding die aangeeft dat de email formaat niet ondersteund is door jou email programma. 🙂 Ik raad je aan eventjes voor die email een andere email programma te gebruiken.

Reageer