Beantwoord

Marketplace weg in facebook

Reputatie 2
Marketplace knop is er niett bij j5 2017 terwijl bij a5 2015 het er wel is hoe kan ik marketplace terugkrijgen op mij j5 2017?
icon

Beste antwoord door Bas 25 juli 2018, 11:40

Hey Sairoen44,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken! Het kan soms voorkomen dat Facebook aan het A/B testen is bij gebruikers. Dan hebben ze bijvoorbeeld twee of drie groepen waar ze verschillende user interfaces (vormgeving van de app) gebruiken. Heb je toevallig al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit kan namelijk vaak al de oplossing betekenen.

Ook kun je kijken of Marketplace in het menu van Facebook staat, dan heb je wellicht niet het icoon onder in beeld, maar kun je er via het menu naar navigeren. Verder heb ik deze handige website voor je gevonden van Facebook Help Center. Neem ook vooral daar een kijkje op voor oplossingen!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Geniet van de zon deze week! 😃

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey Sairoen44,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken! Het kan soms voorkomen dat Facebook aan het A/B testen is bij gebruikers. Dan hebben ze bijvoorbeeld twee of drie groepen waar ze verschillende user interfaces (vormgeving van de app) gebruiken. Heb je toevallig al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit kan namelijk vaak al de oplossing betekenen.

Ook kun je kijken of Marketplace in het menu van Facebook staat, dan heb je wellicht niet het icoon onder in beeld, maar kun je er via het menu naar navigeren. Verder heb ik deze handige website voor je gevonden van Facebook Help Center. Neem ook vooral daar een kijkje op voor oplossingen!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Geniet van de zon deze week! 😃
Reputatie 2
heb nu een xperia L1 maar daar staat het ook niet op.
Reputatie 2
die j5 2017 is weg,slechte telefoon alleen maar problemen,ben nu terug bij sony.
Reputatie 2
hoe moet je verwijderen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Sairoen44,

Wat wil je precies verwijderen?
Reputatie 2
die facebook hoe moet ik dat doen t

toestel is xperia l1
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sairoen44,

Ik heb zelf ene iPhone maar ik heb het volgende voor Android gevonden:

• Tik op de app Play Store.
  • Tik linksboven op het pictogram met de drie streepjes.
  • Een menu opent. Tik hierin op Mijn apps en games.
  • Er opent een lijst met apps die op uw apparaat staan. Tik op Geïnstalleerd.
  • Tik op de app die u wilt verwijderen.
  • Tik op Verwijderen > OK.
Reputatie 2
Jaimy schreef:

Hoi Sairoen44,

Okay,k zal het proberen.
Reputatie 2
Jaimy schreef:

Hoi Sairoen44,

Reputatie 7
Badge +17
@Sairoen44 Facebook een systeem app, het moet niet gekker worden. Maar in dit geval is de app niet te verwijderen lijkt het, net als bij Samsung.

Tip voor de toekomst: Koop een telefoon met Stock Android dan ben je van dit gezeur af.
Reputatie 2
Folkert schreef:

@Sairoen44 Facebook een systeem app, het moet niet gekker worden. Maar in dit geval is de app niet te verwijderen lijkt het, net als bij Samsung.

Tip voor de toekomst: Koop een telefoon met Stock Android dan ben je van dit gezeur af.

Okay
Reputatie 2
Folkert schreef:

Maar hoe krijg ik marketplace terug???
Reputatie 2
op die account staat het er niet,op andere accounts wel.

Reageer