Beantwoord

Mediageluid valt uit tijdens afspelen op Samsung Galaxy S7

Forumleden,

Ik heb sinds kort de Samsung S7 en sinds een week valt het geluid weg als ik media afspeel.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door David 29 december 2016, 08:52

Hey Jelger,

Dat is niet best, gebeurt dit altijd en op een bepaald moment of willekeurig? Ervaar je deze problemen dan ook bij alle mogelijke apps en websites, dus via je browser, YouTube, Facebook, noem maar op? Is er dan ook nog een verschil of je dit over de speakers doet of via een koptelefoon?

In ons systeem zie ik dat je gisteren mijn collega hebt gesproken hierover en dat zij een fabrieksreset aan had geraden. Deze had je echter al uitgevoerd begreep ik? Dit is één van de laatste alternatieven die je thuis nog kunt proberen voor je toestel ter reparatie opgestuurd moet worden. Wellicht kunnen we de oorzaak nog achterhalen en blijkt dit oplosbaar te zijn, maar dan moeten we nog wat meer informatie van je krijgen (zie bovenstaande vragen).

Wat je ook nog kunt doen is om even bij een Samsung Service punt binnen te lopen. Misschien herkennen zij het probleem al direct en weten dit op te lossen in de winkel.

Hopelijk kunnen we dit nog voor je oplossen, dus we zien je reactie graag tegemoet!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jelger,

Dat is niet best, gebeurt dit altijd en op een bepaald moment of willekeurig? Ervaar je deze problemen dan ook bij alle mogelijke apps en websites, dus via je browser, YouTube, Facebook, noem maar op? Is er dan ook nog een verschil of je dit over de speakers doet of via een koptelefoon?

In ons systeem zie ik dat je gisteren mijn collega hebt gesproken hierover en dat zij een fabrieksreset aan had geraden. Deze had je echter al uitgevoerd begreep ik? Dit is één van de laatste alternatieven die je thuis nog kunt proberen voor je toestel ter reparatie opgestuurd moet worden. Wellicht kunnen we de oorzaak nog achterhalen en blijkt dit oplosbaar te zijn, maar dan moeten we nog wat meer informatie van je krijgen (zie bovenstaande vragen).

Wat je ook nog kunt doen is om even bij een Samsung Service punt binnen te lopen. Misschien herkennen zij het probleem al direct en weten dit op te lossen in de winkel.

Hopelijk kunnen we dit nog voor je oplossen, dus we zien je reactie graag tegemoet!
Goedemorgen David,

Dit gebeurt bijna altijd waar geluid bij zit, dus bij youtube, facebook, games etc.
Als ik via mijn headset luister dan gebeurt het niet en speelt het geluid gewoon af.
Morgen ga ik wel even naar een service punt of naar 1 van jullie shops.

Gr. Jelger
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jelger,

Hopelijk hebben ze daar de gouden tip! Houd je ons op de hoogte? 🙂
Ha Jelger en David,

Ik vroeg mij af wat er bij jou uit is gekomen. Ik heb precies hetzelfde gehad. Na veel gedoe heb ik een nieuwe telefoon gekregen en je raad het al, na 2 weken hetzelfde gezeur. Ik vraag me af of het komt door mijn simkaart, misschien apps die ik er op heb staan of wat anders...

ik hoor het graag van jou!

Groeten,
Robert
Reputatie 7
Badge +9
Er zijn een paar dingen om te proberen:

Unpair alle Bluetooth apparaten. (Instellingen > Bluetooth > klik op een apparaat > Ontkoppelen/Unpair)

Zet stroombesparing uit.

Schakel Google Play Music uit. (Instellingen > Applicaties > Alles > Google Play Music > Uitschakelen.)

Zet Easy Mute uit. (Instellingen > Geavanceerde features. (Weet niet precies of die NL benaming klopt.)

Maak de headset poort schoon. Neem een tandenstoker of naaldje (of oorbel), en maak voorzichtig het gehele gat schoon.

Als je hard drukt rondom de camera, werkt het geluid dan weer? Zo ja, dan ben je een van de velen met hetzelfde probleem: Slechte hardware.
Dit draadje is al weer even geleden maar had zelfde probleem. Ik had 2 bijna identieke bluetooth apparaten gekoppeld.diegene die ik niet nodig had ontkoppeld en probleem was weg

Reageer