Vraag

meer dan 50 tabbladen open en kan geen fotos meer appen

• 19 januari 2020
  • 6 reacties
  • 443 Bekeken

Hallo

Ik krijg al een aantal dagen de melding dat ik meer dan 50 tabbladen open heb staan(Samsung S9), wat zeker niet het geval is. verder kan ik sinds vandaag wel tekst appen,maar geen fotos, heb foon al opnieuw opgestart, cache gewist in taakbeheer, alle apps geupdate. 

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Beste, @specialdelivery,

op dit moment lijkt er een storing gaande bij WhatsApp. Daardoor is het versturen van foto’s en video’s vaak niet mogelijk. 

https://www.nu.nl/tech/6024837/storing-bij-whatsapp-versturen-afbeeldingen-en-filmpjes-niet-mogelijk.html

bedankt, appte net mijn man,en die had zelfde probleem, dus dat zal het idd zijn dan, foon is wel weer lekker schoon en up to date nu :)

nog een ander vraagje, sorry, maar heeft het feit dat mijn telefoon aangeeft dat ik meer dan 50 tabbladen open heb staan (wat niet het geval is)hier iets mee te maken ? 

Reputatie 5
Badge +3

@specialdelivery 

Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik denk haast van niet maar ik durf er niks over te zeggen. Ik ben een echte Apple gebruiker. 

Reputatie 7
Badge +13

@specialdelivery

Ik heb ook een Samsung s9, ik zat wel gewoon te appen overdag maar heb geen foto's of video's verstuurd dus ik merkte niets van de storing en ik las net pas over de storing.

De 50 tabbladen was hier denk ik geen onderdeel van want ik had dat niet. Misschien even wat instellingen van je samsung browser aanpassen/resetten?

Reputatie 7
Badge +20

@specialdelivery Heb je hier iets aan?

1. Open de Chrome-app Chrome op je Android-telefoon.
  2. Tik rechts van de adresbalk op Schakelen tussen tabbladen Schakelen tussen tabbladen. Je ziet nu je geopende Chrome-tabbladen.
  3. Tik op Meer Meer en vervolgens Alle tabbladen sluiten.

Reageer