[Meld je aan!] Samsung Experience Day op 6 juli

Reputatie 2
Hoi allemaal,

Op woensdag 6 juli organiseren wij een Samsung Experience Day in samenwerking met T-Mobile! Wij zullen samen het Samsung Executive Briefing Center bezoeken in Delft en daar krijgen wij een kijkje in de keuken van Samsung.

Zo is er een rondleiding door uiteenlopende live omgevingen; van executive meeting room tot winkelruimte, van klaslokaal tot ziekenhuisruimte en van bankomgeving tot hotelkamer. Een hele toffe ervaring waarbij je een idee krijgt van de Samsung oplossingen, van nu en de toekomst! Lijkt het jou ook leuk om er bij te zijn? Meld je hier dan snel aan en wie weet ontvang jij een officiële uitnodiging.

Er is een beperkt aantal plaatsen dus meld je snel aan door hieronder te reageren!

Groetjes van het Samsung Webcare Team 😃

35 reacties

Reputatie 2
Ja, ik wil graag deelnemen! Dank Marijke
Ja graag, lijkt me leuk ! 🙂
Ja graag, lijkt me leuk ! :)

Lijkt me leuk, maar nu ik gekeken heb waar Delft is en hoeveel ov kost, dat is mij iets teveel helaas. bijna 40 euro voor ff heen en terug is mij teveel maar lijkt mij wel een leuke ervaring.
Is het al bekend hoe laat de rondleiding zal plaatsvinden? Afhankelijk van de tijd heb ik wel interesse.
Reputatie 2
Badge
ik wil graag gaan! bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Poire3 en Mpiotrek,

Leuk dat jullie erbij willen zijn, staat genoteerd! :D

@xEdwin

Zou zonde zijn als je het moet missen! Waar kom je vandaan? Misschien kunnen we een carpool voor je regelen.. :)

@Marco.n

De dag begint (onder voorbehoud) ongeveer 10:30 en zal tot het eind van de middag duren. Daar zit dan wel alles bij inbegrepen. Waar is het voor jou afhankelijk van?
Ik wil er graag bij zijn, kan dat? Hoor t graag. Groet Andy
Nou het is afhankelijk van de tijd of ik wel of niet kan :)
Ik werk gewoon overdag, dus met een starttijd van 10.30 kan ik er helaas deze keer niet bij zijn. In namiddag / avond was het wel mogelijk geweest.
Bedankt voor de info!

Hey Poire3 en Mpiotrek,

Leuk dat jullie erbij willen zijn, staat genoteerd! :D

@xEdwin

Zou zonde zijn als je het moet missen! Waar kom je vandaan? Misschien kunnen we een carpool voor je regelen.. :)

@Marco.n

De dag begint (onder voorbehoud) ongeveer 10:30 en zal tot het eind van de middag duren. Daar zit dan wel alles bij inbegrepen. Waar is het voor jou afhankelijk van?
Ik zou er eigenlijk wel erg graag bij willen zijn. Moet alleen even kijken met vervoer.

@xEdwin

Ik kom uit Apeldoorn, zou mooi zijn als ik er heen kan gaan 🙂
Reputatie 7
Badge +9
10:30, dat wordt vroeg op... 06:18 gaat de bus! 😮 Bloody hell!

Ha lol, ik kom over Den Haag HS. IC Venlo 9:28. Zal wel ff zwaaien naar degenen die niet mee gaan... 🙂

Ik ben erbij, natuurlijk! 🙂
Ik ben ook van de partij. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
@ives99;

Leuk dat je interesse hebt dit staat genoteerd! :)

@Marco.n,

Ik zie dat David je meer informatie heeft gegeven over de tijdstip. Komt jou dat uit? Laat ons weten of je er bij kan zijn. :)

@Dennis1993,

Super dat je er ook bij wilt zijn. Laat je ons weten of je zeker mee kan? :)

@ShadowLea en Kaassausje,

Super dat jullie er bij zijn! 😃
Reputatie 3
Leuk!!
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben er ook bij 🆒
Reputatie 1
Als er nog plek is zou ik het ook wel leuk vinden, misschien kunnen ze me zelfs wel verleiden over te stappen naar een Samsung telefoon, mag mijn contract namelijk gaan verlengen.
Reputatie 7
Badge +20
@Centaur en Alexander; leuk dat jullie er bij zijn! :)

@Mat_64; Je staat nu ook op de lijst! Leuk dat je mee wilt. 🙂
Ik zou graag naar deze Samsung Experience gaan 😃
Reputatie 7
Badge +20
Ik zou graag naar deze Samsung Experience gaan :D

Super staat genoteerd! 🙂
Ik wil ook graag deelnemen! 😃
Ja, ik ben zeker geinteresseerd.Ik hoop dat ik een officiele uitnodiging krijg. Misschien verzacht dat het leed dat gisteren mijn edge 7 gejat is. Wat baal ik daarvan!

grtz Saskia
Reputatie 7
Badge +20
Hi JelleL en Saskia,

Ik heb jullie beide op de lijst gezet. Jullie ontvangen snel een officiële uitnodiging. 🙂
Rijd er iemand vanuit apeldoorn waar ik mee kan rijden ? Anders kan ik helaas niet gaan ivm vervoer. En ov is helaas te duur
Ik zou ook hierbij graag aanwezig zijn.
Reputatie 7
Badge +20
@Edwin;

Leuk dat je zo'n interesse hebt. Wij rijden zelf niet vanuit Apeldoorn helaas anders hadden we je graag meegenomen. Dus als iemand anders plek heeft voor Edwin, laat het ons weten! 🙂

Reageer